( vl | 2020. 09. 10., cs – 18:10 )

Meg ekkora lapoknál tuti vannak folyamatok, hogy javítsák a minőséget.

Ha-ha. Ha lennének, akkor nem ez lenne az eredmény. De amikor legközelebb beszélek az ex-indexes ismerősömmel, akkor majd rákérdezek, hogy ez hogy is volt.

Ott is elég sok teszteléstől javul csak a minőség.

Nem, ott a megfelelően gyors teszteléstől javul a minőség. Erre pedig az automata tesztelésen keresztül vezet az út. Ahol ilyen nincs, ott valóban full bugos az egész kóceráj, hacsak nem nindzsák írják 15-20-30 éves fejlesztői tapasztalattal. De erre általában nem szokott lenni lóvé manapság.

kevesebb kattintás, kevesebb reklám letöltés

Hát ez sincs jól. Ugye itt most arról beszélünk, hogy előfizetéses rendszer. Na ott az nem játszik, hogy én fizetek, és még az időmet is elbasszák, hogy nekik legyen elég kattintás (szívesen írok nekik kattintószoftvert viszont). Akkor ne legyen reklámletöltés, ne legyen reklámpénz, és így a kattintásgenerátorokra sem lesz szükség.

Nem hiszem, hogy napokat megél a legtöbb cikk.

Ez csak azért van, mert sok a szemét. Azok valóban le is kerülhetnek - bár igazából megíródni és kikerülni sem kellene nekik. És engem az sem zavar, ha a publikus, nemfizetős felületen ilyenek vannak. De ha fizetek, akkor engem ezek nem érdekelnek, és akkor nekem azt adják, amit kérek.