( kaci | 2020. 06. 07., v – 21:26 )

Egyszerű a megoldás:

- be kell szerezni az összes eddig kiadott ms office-t (ez egy picit problémás, de ezután már csak az éppen megjelenőket kell megvásárolni)
- el kell küldeni a különböző verziók kezeléséhez egy-egy titkárnőt tanfolyamra, hogy tudják, hova kell kattogtatni, ha valamit ki akarnak színezni
- fel kell húzni annyi (virtuális)gépet, amennyi verzió van, nehogy összeakadjanak egymással
- az előző folyamat multiplikálódhat, attól függően, hogy máshogy működik-e a különböző windows-okon egy-egy office

Amikor a fentieket előkészítettük, akkor megírjuk txt-ben az anyagot, és elküldjük - attól függően, melyik céggel vagyunk kapcsolatban - Juliskának, vagy Mariskának, hogy gépelje be legyen szíves a szerződést. Majd nyélbe ütjük a bizniszt.

Ezután felveszünk egy szuperzseni informatikust, aki a txt-ket archiválja nekünk, ha valamire esetleg egy-két hónap, netán év múlva is szükségünk lenne.