( LCoder | 2020. 05. 19., k – 07:25 )

Ez mondjuk igaz lehet a kicsi cégekre, bár ott is lehet, hogy a barátságos 60-as, 70-es fõnököt váltja egy agresszív 30-as vérfeminista csaj, aki meg akarja mutatni a világnak hogy hol lakik az Atyaúristen... Meg olyan is van, hogy a kedves cég tönkremegy és megveszi azt egy köcsög, de jól profitáló, ami a cég szabadalmaira hajt, hogy aztán esetleg megpróbálja kiperelni a fél világot a gatyájából akinek köze volt az elõzõ cég technológiájához.

De a nagy cégek nagyon nem így mûködnek. Ott igazgatótanács van, és részvényesek, és az üzleti modell alapján dõl el az, hogy az adott cég hogy viselkedik. És persze goodwill is van a világon, ergo egy igazán nagy cég nem nagyon engedheti meg magának, hogy kimondottan szemét legyen, legalábbis egy olyan ami közvetlenül az istenadta népnek adja el a termékét.

A MS most profilt váltott: szépen átlátták, hogy a desktop windows eladásnak hosszú távon nem sok fû terem, és a felhõben van a jövõ (és persze a profit).

Azon persze már el lehet filózni, hogy ez a felhõsdi mennyire jó vagy gonosz, szerintem kimondottan kiszolgáltatott helyzetbe hozza az embereket, de igazából ez már magára a webre is igaz mégis kajálja az istenadta nép.