( saxus | 2020. 05. 09., szo – 22:43 )

Azért, mert így a tisztességes, ha 400 millió embernek igénye van rá.

Akkor gondolom az is tisztességes, hogy ha az a 400 millió ember kifizeti az extra karbantartási munka árát.

Pláne, hogy ez a 400 millió ember többé-kevésbé fizető ügyfél volt

Ha megérte volna, lett volna support is hozzá. Ezek szerint mégsem volt elég fizetőképes ügyfél. (Kínai warezhuszárok pl.)

hogy a piacnak pontosan arra lesz utána igénye.

Akkor egy szar piaci döntést hozott, ami miatt vagy veszít ügyfeleket vagy nem. Ha nem, akkor mégsem hozott annyira szar döntést.

A piacnak nem arra volt igénye 2014-ben, hogy 400 millió munkaállomásból elektronikai hulladékot csináljanak és vegyenek helyettük újakat.

Ha nem ez volt az igénye és mégis megtette, akkor jó hülye volt a "piac". Ellenben bazi uncsi ez a "ki kell dobni a 2014 előtti gépet" fud, amit te is tolsz. Igazából bazi uncsi, hogy pont azt csinálod, ami ellen állítólag ágálsz.

Mindeközben azért a kritikus sebezhetőségekre még 5-6 év után is ad ki frissítéseket,

Akkor meg mit sír a szád?

Úgy meg pláne nem, hogy lett volna anyagi és technológiai lehetősége is tovább támogatni.

Szerintem az sem etikus és tisztessége, hogy úgy nézed meg más szellemi termékét, hogy azért az általa kért árat nem fizeted meg (és megjegyzem, szerzői jogokat is sértesz vele) és az külön arrogáns, hogy még nagy pofával hangoztatod is.