( Friczy | 2020. 04. 25., szo – 12:54 )

Ez igaz, ezért kéne megcsinálni, hogy a jellemző tranzitvonalakon ilyen ne forduljon elő. Még azt is el tudom képzelni, hogy adott viszonlaton bizonyos helyeken a két vágány helyett négyet csinálni, hogy a személyvonatok ne lassítsák le teherforgalmat. Jelenleg többnyire a gyorsvonat-személyvonat-tehervonat az elsőbbségi sorrend, így érthető, hogy a tehervonat lassú, a legelső problémánál az áll félre. Valójában külön kéne választani a 'gyors teherforgalmat' - ami mondjuk meg se kellene álljon az országban, mert csak tranzitforgalmat visz - a normál teherforgalomtól, megadni a kellő elsőbbséget. Ha időben nem is lenne teljesen versenyképes az országon átmenő kamionnal, a határon történő várakozásokat, a sofőrök kötelező pihenőidejét és egyéb, a közúton előforduló vezsteségeket összeszámítva közelíteni lehetne.