( trey | 2020. 02. 28., p – 15:39 )

Szerkesztve: 2020. 02. 28., p – 15:44

Tájékoztató az azonnali fizetési rendszer indulásáról

Tisztelt Ügyfelünk!

2020.03.02-án elindul Magyarországon az azonnali fizetési szolgáltatás, amelynek köszönhetően ügyfeleink néhány másodperc alatt elintézhetik 10 millió forint alatti elektronikus úton indított belföldi utalásaikat a nap 24 órájában, a hét minden napján.
Az azonnali fizetési szolgáltatásról részletesen ITT olvashat.
A rendkívül összetett szolgáltatás indulását több hónapos előkészítés előzte meg. Az átfogó és alapos tesztelés ellenére, indulás után előfordulhat, hogy technikai problémák léphetnek fel a szolgáltatás működésében. Ezek nem feltétlenül az OTP Bank rendszereiben fellépő hibák lehetnek, de az eredményük az, hogy Önök nem tudnak azonnali utalást indítani vagy fogadni.
Milyen problémák lehetnek ezek? Az utalás mégsem teljesül rövid idő alatt, a számla egyenlege esetleg nem mutatja azonnal az elutalt és beérkező tételeket, esetleg nem kap értesítést az utalásról.
Szakembereinkkel és a pénzügyi tranzakcióban résztvevő szereplőkkel együtt mindent megteszünk, hogy ezek az esetleges technikai problémák mielőbb megoldódjanak majd. Ha azt tapasztalja, hogy több perc elteltével sem kap visszajelzést az utalásáról, kérjük, jelezze a +36 1/20/30/70 3666666 telefonszámon vagy írjon az informacio@otpbank.hu  e-mail címre.
Mit tehet, ha kiemelten fontos, hogy az utalása egy adott napon megérkezzen?
-Ha utalását egy adott értéknap (egy aznapi dátumnál későbbi nap) megjelölésével indítja, akkor az utalás nem az azonnali fizetési szolgáltatáson keresztül történik meg, hanem hagyományos módon.
-Ha utalását telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy bankfiókjainkban indítja, utalása az eddig megszokott módon teljesül. A telefonos utaláshoz OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatási szerződéssel kell rendelkeznie.
A 2020.03.01. 23:59-ig benyújtott megbízások az eddig megszokott módon teljesülnek.
Megértését és együttműködését előre is köszönjük.

OTP Bank