( dlaszlo | 2020. 01. 20., h – 21:17 )

Szerkesztve: 2020. 01. 20., h – 21:29

Nekem most a Curve-el van elég furcsa tapasztalatom, és egyáltalán nem szimpatikusak.

Megérkezett a Curve kártyám, de nem tudtam aktiválni, a következő üzenetet kapom: 

"To activate, very your a card that's yours & issued in Europe."

Írtam a supportnak a curve.app és az imagecurve.app címre (Itt már felvontam a szemöldököm, hogy miért van két support cím. Lehet hogy az app supportot, és a curve supportot akarták így szétválasztani, de honnan kellene nekem ezt tudnom.) Az imaginecurve.com-ról jött a válasz, hogy töltsem fel a személyimet egy onfido.com-os URL-re, mert először ellenőrizni szeretnék a személyazonosságom, mert az elektronikus ellenőrzés nem sikerült (amúgy a bankkártya hozzáadás sikerült az apphoz, ha ezt értik rajta, más meg nem történt tudomásom szerint). 

Én válaszoltam nekik, hogy én is szeretném ellenőrizni az Ő személyazonosságukat, mert eddig egy curve.app-os URL-ről tudtam, egy másikról válaszoltak, és egy harmadikra kérik, hogy töltsek fel hivatalos dokumentumokat. Látom egyébként, hogy valószínűleg rendben van, mert ez az onfido.com csinálja a revolut-nak is az ellenőrzéseket, de egy hivatalos Curve doksiban sem találtam meg ezt az URL-t, és egyébként elvi kérdést tudok a biztonságból csinálni, hogy milyen hülyeségekre akarnak rávenni...

Tudom, nehéz eset vagyok, de miért mindenki a másik f*szával veri a csalánt, örülök, hogy Ők ellenőriznek, és ezt biztonságosnak gondolják (mert ők ismerik a folyamatukat, a third party szereplőket, stb..), de közben én is szeretném látni, hogy biztonság van, és nem egy adathalász próbál rászedni. Na mindegy.

Szerk: lehet, hogy kiszúrja a szemem, de én akkor sem látom az Onfido-t, vagy onfido.com-ot sehol a Curve-ös doksikban.