( SchTamas | 2019. 02. 27., sze – 16:25 )

IT szektorban, fejlesztésben elég sűrűn van eseti dolog. :) De még mennyire!

A rendszergizdák szempontjából én user vagyok és azért nem értem a szűkölésüket, mert bármi van, image-ből újralövik a gépet, ami előtt ülök. Az én szempontomból az üzelt a user és amikor jön, hogy "tegnap még...", akkor először mindig megpróbálom - és a többiek is - arrafelé terelni, hogy ne a tegnap még mögé bújtassa a problémákat, hanem nyisson hibajegyet és kijavítjuk rendesen. De! Vannak olyan esetek, amikor nincs más megoldás, mint kókányolni gyorsan akár az adatokon is! mert a másik verzió rosszabb. Szar ám egy 4000 fős nagyvállalat igazgatója előtt állni és azt mondani, hogy "De hát hibajegy meg izé..." ha aznap pl. a cég szolgáltatása leáll, pedig némi kókányal ez elkerülhető lett volna. Az élet nem vegytiszta helyzetekből áll ám és a fekete, valamint a fehér között van milliónyi szín és szürkeárnyalat, valamint az erősebb kutya baszik. Olyat is láttam már, hogy a kókányolás hónapokig tartott, mert a hiba így kivédhető volt napi fél óra taknyolással, de rendesen kijavítani egyszerűen nem volt idő egy futó nagy projekt és a humánerőforrás alultervezettsége miatt. Ilyen is van.