( zeller | 2019. 01. 27., v – 20:09 )

"egy cég annak ellenére sem tett semmit, hogy tudott róla, hogy olyan hiba van a rendszerben, ami hozzáférést enged a rendszerhez és az ügyfelek adataihoz" - azt honnan, miből szűrted le, hogy a T nem tett intézkedést az ismertté vált hiba javítására, illetve a kihasználhatóságának a csökkentésére? Az, hogy "nemlettjavítva" az egy dolog, az meg egy másik, hogy a megfelelő monitoringban felcsapja a piros lámpát, ha valaki nekilát kihasználni az adott sérülékenységet, és reaktív módon, de tesznek ellene.

Kérdezek:

Ha a házad hátsó bejáratán a zár bedöglik, és nyitva áll az ajtó, amin valaki besétál az előtérbe, majd ezt jelzi neked, hogy heló, nyitva van az ajtó hátul, mit csinálsz?
Ha nem tudtok megegyezni abban, hogy mivel köszönöd meg neki, és mindketten tudjátok, hogy az adott zár cseréje/javítása nem megy egyik napról a másikra, és ez az alak legközelebb a nappalidban turkál a személyes papírjaid között, akkor mit teszel?