Lehet.
Megmondom őszintén nem tudom csak jártam pár helyen a világban ahol a Vonat mint metró folytatta a városban.
Gödöllői hév zárt pályás? HÉV mintha felső áramszedős lenne. A metró felszíni kapcsolatit körbe kell keríteni, az emberek simán tesztelnék tényleg van e áram a 3. sínben.
Az előkészítő anyagban "alsó és felső áramszedővel rendelkeznének" ezek szerint felső áramszedővel is be kell hogy férjenek az alagútba.
De ettől függetlenül elfogadom "okkal nem fordul elő _semmilyen_ komolyan vehető, civil, tömegközlekedéssel foglalkozó szervezetnél" érvet.
Közben megkérdeztem MÁV-ost.
A jelenlegi vonatok nem férnek be az űrszelvénybe (de rendelhetsz olyat ami befér csak előre el kel dönteni, meg hogy alsó és felső áramszedővel rendelkeznek)
Jelenlegi Alstrom szerelvények van ahol felső áramszedővel futnak.
(nem azonosak az üzemi feszültségek, erre is van megoldás ha előre kikötöd)
A biztosító berendezéseket cserélni kell. M2 cserélték M3 legfeljebb felújítják.
Stratégiai Alap duma M2 -(majd az M3) - M4 szerelvényei cserélgethetőek lesznek (egyik alapfeltétel azonos biztosító rendszer)
Hát nem lettek.
Szóval szerintem ez lehet az ötlet killer meg a pénz.