>Manapság a környezetvédelem a következőből áll [blablabla]:
És ez hogy jön ahhoz amit én írtam?
>[különböző (tév)hiedelmek az elektromos autókról, blablabla]
És akkor mi van? Elég friss dolog az elektromos autózás, sok gyermekbetegséggel, majd lesz jobb. Láthatóan ezen a szinten is van rá piaci igény, miért fáj neked ez?
>Egy új autó/akku/panel gyártása során mennyi károsanyag keletkezik?
Nem tudom. Mennyi? Te tudod? Az nem érv, hogy milyen mérgező anyagok vannak benne, mivel ezeket újrahasznosítják, nem a folyóba locsolják.
Azt viszont tudom, hogy a villanyautó aksiknak igen komoly ára van, valószínűleg kevésbé lesznek szanaszét hagyva, mint mondjuk a hagyományos autó/teló aksik, vagy ceruzaelemek.
De akkor már legyen rendes összehasonlítás: benzin/dízel autó gyártása során mennyi károsanyag keletkezik? Vagy az üzemanyag/motorolaj előállítása, szállítása, tárolása során? A kisebb költség vonzat miatt ezeket elég felelőtlenül is kezeli az emberiség, a motorolaj foltokat napi szinten látom a városban, városhatárban a széthajigált flakonjaikat, az szerencsére kevésbé káros a környezetre...
Ha a CO2-n rugózást elfelejtjük, szerintem akkor se jönnek ki olyan pocsékul az elektromos autók szennyezés terén.
>Szerintem egy 20 éven belül (először) USA-ban csak bérelni lehet majd autót.
Szerintem meg ez egy marhaság. Biztosan el fognak terjedni a car sharing / önvezető taxi rendszerek, de nem kötelező módon, hanem mert a fiatalabb generációk kevésbé autó/magántulajdon buzik. Amcsiban amúgy is marha nagy történelmi hagyománya van az állami betiltogatásnak...