( answ | 2018. 11. 30., p – 02:35 )

Ez nem változtat azon, hogy a jelenlegi felállás rossz és zsákutca. Sok a "ha".

Manapság a környezetvédelem a következőből áll:
1. Különböző - egyébként baromi környezetkárosító - multinacionális cégek akarnak valamit csinálni, amivel el tudnak adni újabb (ráadásul befejezetlen->te vagy a tesztelő) "szemeteket", hogy még több profitot termeljenek
2. Odaadják a marketingnek, akiknek ki kell találniuk valamit, hogyan tudják ezt lenyomni az emberek torkán
3. Marketing kitalálja, hogy ez milyen jó a környezetnek és ezt több marha zöld aktivistának elmagyarázza (akinek meg nem lehet, azt lefizeti), aztán jöhetnek a vevők is

Fele annyi hatótáv nincsen kétszer annyi pénzért? De zöld!
El kell ücsörögnöd kicsit a töltésnél, de hát úgyis megállnál aludni egyet, nem? De zöld!
Autód értékvesztése nagyobb egy benzines autónál? De zöld!
Időnként cserélni kell az invertert? Tisztítani a táblákat? Pénzügyileg sokkal jobban járnál egy befektetéssel (kivétel KÁT a haveroknak, amit most zárnak le)? De zöld!
Egy új autó/akku/panel gyártása során mennyi károsanyag keletkezik? Hogy cseréljük le mindig a régit 5 évente? Kit érdekel, hiszen zöld.
A clean dieselekről inkább már szót sem ejtek.

Szerintem egy 20 éven belül (először) USA-ban csak bérelni lehet majd autót. Mert a saját tulajdon félelmetes tud lenni. Rossz az államnak, a cégeknek, a gazdaságnak. És ezt is úgy fogják eladni, hogy zöld. Hiszen sokkal egyszerűbb újrahasznosítani magának a cégnek az akkukat, az autót. Felhasználhatják a régi alkatrészeket az új autóban átalakítással, mindig a legmodernebb (legzöldebb!) technológia lehet benne, folyamatos karbantartással. Ezt pedig az állam majd jól megtámogatja azzal, hogy kitiltja az utakról az egyéb autókat.

Zöld? Supergreen!
https://www.youtube.com/watch?v=lFeLDc2CzOs