A drog rossz, értem? :D
Egyébként hiába a hiszti, ha neked olyan kell, amire van support, akkor van lehetőséged vásárolni. De nem kényszerítheted rá a többiekre azt, hogy ők is többet költsenek a kedvedért. És a többség fillérbaszó.
Múltkoriban volt hiszti, hogy az alaplapgyártók miért nem adnak ki bios frissítést az összes lapjukhoz, amibe a sebezhető intel procik valók. Erre szépen volt egy levezetés, hogy azért, mert az árverseny és fillérbaszó vásárlók határása nincsen elég kapacitásuk arra, hogy ezt megcsinálják. Aki drágább cuccokat vett, annak esélyesebb, hogy lesz javítás. A többségük már messze túl van a garancián.
Amit itt szál kibontásában pedzegettetek, hogy a garit mondjuk a szoftveres részre is ki kellene jobban terjeszteni, az végülis már egy használható gondolat. Viszont végülis talán most is lehetne gariztatni eszközt, ha sérülékeny és miatta ellophatják a felhasználó adatait (az adatvédelem szigordítása talán segít is ebben). Nade hogyan kényszeríted a vásárlókat arra, hogy 1 év után vegyenek másik routert, mert jelárt az előző garanciája? Igaz, a felhős megoldásoknál van úgy, hogy egy gombnyomásra brick-esíthető, ahogy például a gyártó megszüntetett támogatást néhány felhős eszközre. De tényleg, hogyan kényszeríted a felhasználót arra, hogy dobja ki és vegyen új eszközt? Azt hiába is várod, hogy örök élet ingyen sör járjon minden eszközhöz.