( ironcat | 2018. 08. 22., sze – 08:30 )

Az elmúlt 15 évben egyszer voltam szervizben, így a ”reprezentatív minta” biztosan nem állja meg a helyét. A hibát rögzítő hölgy már nem lehetett kezdő, mert amikor elmondtam a bánatomat, akkor kérdés nélkül kitöltötte a munkalapot. Viszont szakember sem volt, mert az elmondottakból egy lényeges elemet csak a kérésemre rögzített a munkalapon. Szerinte az nem volt fontos. Valószínűleg ilyen jellegű problémával még nem találkozott, így azt nem gondolta fontosnak.

Nem tudom, hogy más szervizekben mi a helyzet, de azon meglepődnék, ha az lenne az általános, hogy jól képzett technikusok/műszerészek veszik át a javításra bevitt készüléket. Az én korábbi esetemben például bevallottan egy másik városban levő szerviz volt hivatott a javítás elvégzésére, és ott helyben nem volt javításra kiképzett alkalmazott.

Szubjektív tipp: Sokszor a munkalapot kitöltő ügyintézőnek fogalma sincs arról, hogy mi fog történni a készülékkel. Meg lehet bízni a munkalap kitöltésével egy képzett technikus is, csak akkor annak nagyobb fizetést kell adni. (És ez a nagyobb fizetés aztán a számla végösszegében is meg fog jelenni.)