( csearo | 2017. 06. 10., szo – 13:26 )

Autópályán GPS szerint 130-cal kb. 7-7,2 litert benyel sajnos. Nekem a "kombi" van, és a ferde hátú ennél azért legalább fél literrel kevesebb.

Egyébként nem úgy menedzseli az akkut, ahogy írtad. Tartós, egyenletes sebességnél, ha jár a benzinmotor, akkor 80%-os töltöttségi szinten tartja az akkut. (Így, ha pl. belefutsz vele egy dugóba, rögtön tudod a villanyhajtást használni. Egyben, ha meg fékezni kell vagy lejtőn lehet visszanyerni energiát, akkor van az akkuban annyi "hely", hogy tudja hova rakni a megtermelt delejt. Abba a 20%-ba, amit üresen hagy.) Teljes gáznál, amikor a benzinmotor is és a villany is teljes terhelésen dolgozik, 136 LE jön ki a csövön. De ezt csak addig tudja tartani, ameddig ki nem fogy az akku. Utána már csak a 99LE-nyi benzinmotor van. (Emiatt a teljesítményadónál csak a 99 LE számít.) Viszont a (gyárilag lekorlátozott) végsebességet tudja önmagában csak a benzinmotorral is tartani. Emiatt nem szokott elfogyni az ereje, kevés az olyan baromi hosszú és meredek emelkedős autópályaszakasz, amin kénytelen lennél végig padlógázzal menni, és kifogyasztani az akkut.

:wq