régen a fejlődés népi mértékegysége a pörgő játékipar termékeiből kipréselt fps érték volt. igazából ez nem sokat változott, általában még az irodai és lowcost PC-ket is megmérik a legnagyobb szaksajtóknál is. nem mondok nagyot, ha azt mondom a fejlődést részben még mindig a játékipar korbácsolja. holott rém kevesen vannak azok, akik 0-ról egy jól optimalizált kódot meg tudnak írni - így marad a kényelmesebb megoldás: a ráktudja milyen engine mellé 100$-ért devtool és kész a mű gyorsban, vagy a rohamosan fejlődő HW és ehhez igazított API fölé valami tákolt szar mind komolyabb modellekkel és textúrákkal. túlzással ugyan, de ezzel általában ki is fújt.
az én szoftvereim elég ritkán mennek telefonon. a picsogás részhez szőr mentén kapcsolódik [ezen túl: "mondjuk én nem panaszkodom"], hogy nem gondolom áldásosnak, amikor az aktuális technika a határának a közelébe sem ér -tehát töredék részében sincs kiaknázva- de már a következő hatja át az átlagember mindennapjait. nem mondom, hogy szívesen ülnék nap mint nap 80286 előtt, de az mégis csak a másik véglet, ahogy bemész az Auchanba, és 4 magos i5-öst veszel 4G memóriával tök hétköznapi feladatokra. hiszen lassan már az egyszerű feladatok is ezt kívánják.
nem akarok ennél is jobban demagóg lenni, de a fenti a helyzethez a fejlesztők java része rém kényelmesen alkalmazkodott. erre céloztam. a leírtak nem mind személy szerint neked szólnak, hanem általában a félreértések elkerülése végett.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS