( end | 2016. 03. 10., cs – 10:49 )

Nem kell aggódni a bevétel miatt. (Ezerszer elmondtam már más fórumokon is, de megismétlem itt is...) Nem a reklám a gond, hanem a mód, ahogyan megjelenítik. Ha szakcikkben elrejtve, vagy mozifilmekben ismert módokon, rejtett utalásokkal reklámoznak az soha nem "akaszt ki". (Mint ahogyan, kíváncsian megnézek egy exkluzív magazinban leközölt minőségi reklámot is. Mert a reklámoknak is lehet - kell, hogy legyen.., - esztétikája.)

A sokkoló hatást nem "kedvelem". Enyhén szólva "ordítani" tudnék a villogó, fél weboldalt "beterítő", a tartalmak olvasását csak kattintással lehetővé tevő reklámoktól. Többek között a TV-programok írmagját is ezért írtottam ki 20 évvel ezelőtt az életemből. Manapság elég "sokk" az embernek a migráció-réme Európában, nem fogadom el a reklámok ilyen, szadista megjelenítési módjait. Ha a net világában továbbra is ez lesz a reklámoztatók "elképzelése", (A primitív "szuperinfos", "keretes" net,..) - még a PC-t is utána dobom a TV-nek és a továbbiakban megyek kertészkedni.) :-(