Azért, mert nekem meg akarod magyarázni, hogy te 3+ szakon végeztél egyszer és még dolgoztál is
Nem. Akkor álljon itt rendesen:
1999-2004 matematikus
2001-2006 mat-fiz tanár
2005. szeptemberétől tanárként is dolgozom.
Tehát NEM egyszerre végeztem a 2 vagy 3 szakot és mellette dolgoztam is, hanem 3 évig vittem a 2 vagy 3 szakot (attól függ, hogyan számoljuk a két tanári szakot), majd egy év "nyugis" időszak (csak az alapot vittem), majd utána ismét 1 évnyi "2 in 1" (utolsó év + munka).
De egy kérdés: te kevesebbet csináltál? Nem. Egy szak + egy munka.
Azután előjössz, hogy a tanári szak milyen komoly
Nem. Azt a tévhitet igyekeztem eloszlatni, hogy a tanári szakma milyen potya (te írtad: "Nem tudom, hogy egy tanári állás hogy néz ki, egy mérnők 5*8 órában dolgozik").
Amúgy meg nem értem, ha matek szakon végeztél, akkor miért mentél egy rosszabbul fizető tanári szak irányába?
Röviden és tömören: nem minden a pénz. Jó érzés diákokkal foglalkozni, tudást átadni nekik, és esetleg azt is látni, hogy a hatásodra kedveli meg a tárgyat (amit addig esetleg utált), netalán még abban az irányban is tanul tovább (nem egy ilyen volt - büszke is vagyok rájuk, meg persze magamra is ;) ). Fizetésileg se olyan rossz, bár azért nyilván lenne mit emelni - bár azért azt is el kell ismerni, hogy sose éltem nagy lábon, nem voltak és nincsenek is ilyen igényeim.
Programozói meló: volt benne részem, dolgoztam ilyenben is 2-3 évet (tanárság mellett, mellékállásban). "Hobbiból" szoktam is, szeretem is. De jelenlegi helyzetben inkább a tanárság (nem mondom, hogy semmi pénzért se, de annyit nem tudnék keresni a jelenlegi informatikai tudásommal, hogy csak a pénz miatt otthagynám a pályát).
Igen, szétcsúszva magam, néhányszor csalással.
Mert szerinted én hogyan csináltam? Tanárokkal megbeszéltem, ha épp ütközés volt, kollegák szívességét igénybe vettem ("ugorj már be helyettem"), az utolsó órákat néha átpakoltam nulladik órára, stb.