( MrPrise | 2015. 08. 13., cs – 08:52 )

A számlázással nekem is volt problémám.
Elköltöztünk és vittük magunkkal a szolgáltatásaikat is. Aztán amikor az első számlát megkaptunk, volt ám csodálkozás, hogy miért dupla annyi a számla végösszege. Küldtem nekik rögtön egy üzenetet a távszámlán keresztül, amiben azt is megírtam, hogy addig nem fizetek be egy számlát sem, amíg nem mondják meg, hogy miért lett dupla annyi a számla. Vártam néhány hetet, semmi válasz. Közben viszont küldtek fizetési felszólítást. Írtam a telekomos emailre is, újra vártam, semmi. Múlt hétfőn válaszoltak csak.

A magyarázat az volt, hogy "Sajnálatos regisztrációs hibából adódóan a korábbi címen igénybe vett szolgáltatásokat késedelmesen szüntettük meg, ezért a szolgáltatásokat mindkét címre számláztuk"

Küldtek egy javított számlát is, amit viszont a tavszamla oldalon nem küldtek el, így retro módon fizethetem ki...

Azt is megkérdeztem azóta, hogy ugyanennek a regisztrációs hibának köszönhető-e, hogy a hűségidő is újraindult, ráadásul 2 évre? Még a korábbi címen lejárt ugyanis...