( kovacsakos | 2014. 09. 27., szo – 22:24 )

A 30 napos ügyintézési határidővel elkezdtem kapni a válaszleveleket a felvett panaszokra, az alábbiakban kiemelnék egyet. A személyes adatokat természetesen itt csillagok helyettesítik.

Rendszerünk szerint a *********** GSM számról 2014. szeptember 7-én, 21:16-kor hívta telefonos ügyfélszolgálatunkat, a hívás 25 percig tartott. Az ügyintéző neve személyes adatnak minősül, ezért adatvédelmi okok miatt ezt az információt nincs lehetőségünk kiadni Önnek. Az érintett hívás egyedi ügyintézői hiba miatt került megszakításra.

A levél alján:

Ügyintéző neve: ************ (Transcom)
Ügyintéző Call center kódja: ****

Egy levélen belül megcáfolják önmagukat. Avagy mindez csak arra az egy ügyintézőre vonatkozhat?