( lyken | 2014. 09. 06., szo – 20:43 )

Menj be személyesen, telefonon esélytelen. Én egyszer telefonon bejelentettem egy hibát. Utána 3 hetenként felhívott egy technikus, hogy mondjam el mi a probléma. Újra-és-újra-és-újra. Mindezt fél éven át. A probléma nem oldódott meg, a végén én kértem őket, hogy zárják le a hibát, ne zaklassanak tovább.
Másik sztori: Korábban még 2005 környékén volt az elszámoló rendszerükben egy hiba, ami miatt a csekély 180.000 ft túlszámlázást ejtettek meg. Hiába hívogattam őket, hiába kaptak bizonylatot, be akarták hajtani. Két okból voltam mázlista:
1. Az előfizetésemen lévő másik telefont egy haverom használta.
2. A Telenor vezérigazgatója hobbiból zenélt és a haver apja adta el neki a hangszereit.
A vezérigazgató kiutalta nekünk az egyik könyvelőjüket aki rendbetette a dolgokat. Én boldogan fellélegeztem, egészen 2010-ig, amikor rájöttem, hogy bár a 180k HUF pénzt nem kellett kifizetnem, de előtte kifizettem feleslegesen 36.000 ft-ot ami szintén túlszámlázás volt. Hagytam a francba.

Harmadik sztori: Felhívott nemrég egy Telenoros telemarketinges(vagy piackutató?), hogy ajánlanám-e őket ismerőseimnek, meg vagyok-e velük elégedve. Elmondtam neki, hogy nem, meg azt is, hogy miért nem. Végén: jó, dehát nem változott meg a véleményem? Merthogy most is nézzem meg milyen rendesek, felhívtak, mert a véleményemre kíváncsiak. :D

Ne várj sokat a Telenortól, az egyetlen piaci előnyük az, hogy (szerintem) kevésbé szarok mint a másik kettő. A telefonos ügyfélszolgálattól meg pláne ne, szinte kizárt, hogy problémát rajtuk keresztül sikerül megoldani.