Látom szenvedsz, sajnállak. Fogadd el, hogy kicsit sem konyítassz a témához. Amiket újra felhozol, pont olyan dolgok amik meg lettek neked válaszolva. Sajnálom, hogy nem vagy képes értelmezni. Az itteni ömlengő felesleges és értelmetlen ócsárolás felőled pont egy erőszakos jellemre vall, aki akkor is a saját igazát erőltetné az emberre, ha életében először látott valamit a témában. Fölösleges kitérni arra, hogy egy Crank Brothers kerék 12 küllővel erősebb mint egy átlag kerék 36 küllővel, mert úgy értetted mintha ömlengtem volna, utána viszont nem néztél. Fogalmad sincs a felhasznált anyagokról, hogyan kapcsolódnak a küllők, mert szerinted ez csak egy marketing amit benyeltem. Az áttételekről és személyre szabott használatukról sem találtál értelmes infót, tapasztalatod is nulla a témában, de kardoskodsz mellette, hogy a negyvennyolc kevés. Ez a szánalmas. Felhasználó, és felhasználásfüggő a dolog. Pedálcsapásszámról azt hiszed szitokszó. Amúgy köszi azt a linket, már rég elvesztettem. Ja igen, kiválasztható benne a kilences fogaskerék. Kilencesre az egyik kulcsszó a Capreo. Külsőket már nem is hozom fel, az a zagyva vergődés ott amit leírtál szintén eszméletlen. Nem mindegy hol és mit használsz és milyen terepre, itt is van anyagkeverék ami jobban tapad vagy kevésbé, mintázat is számít, de te ezt úgyis jobban tudod mint én.
Lehet valakit alaptalanul pozőrnek meg önelégültnek nevezni egy fórumban, bevett szokás. Főleg ha takargatni akarja valaki hogy nem ért a dologhoz. Ugyanis mindig ilyenkor jön elő a személyeskedés, amire fentebb te egy tökéletes példát mutatsz egyes szám első személyben.
☼☆♫♪♫♪☆☼
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)