( willy | 2014. 06. 06., p – 19:51 )

Kérlek ne ugorj már be ennek a maszlagnak. Ez a politikus nyelvén amikor a sz@rt visszarakják a lóba. Ez egy elfogadható indok. Azonban ha ezt akarná tilthatná a reklámok műsorba ágyazását, illetve a reklámtartalomra is hozhatna törvényt. Nem ezt teszi, mert nem ez a szándék.
A lényeg itt a média feletti uralom kérdése, némi belső harccal vegyítve. Nem minden eleme rossz a javaslatnak, de nem azért amire akarják költeni (gyermekek, múzeumok, nem tudom mit találnak még ki) vagy nem azért mert most azzal magyarázzák hogy rossz a reklám meg tele van vele műsor, hanem azért, mert így a reklámok végre eltolódnának a kisebb médiumok felé. Azonban ettől a
- bevezetés,
- az előkészítés (teljes hiánya)
- a társadalmi vita (teljes mellőzése

megint gyomorforgató és undorító képmutatás.