( djsilas | 2013. 09. 03., k – 15:21 )

Válasz janoszen üzenetére

- Nem gazdaságos saját admin, kell egy jobb(?), karbantartott. (Nem akarok hitvitát szülni, csak csöndben, zárójelben megjegyzem, hogy szerintem még ingyenesből is van jobb, és egyszerűbben használható mint a cPanel). De végső soron elfogadható érv, OK!
- Természetesen felajánlják segítségüket, sőt, én felfogásom alapján ez mondhatni kötelességük is. Függetlenül attól, hogy ez jogszabályilag, etikailag milyen dolog... ha egy ilyen váltást végig akarnak vinni, akkor ez kell. - Az, hogy a szolgáltatónál mi a default döntés ("belenyúlunk, ha nem szólsz" vs "belenyúlunk, ha külön kéred"), részben az ügyfelek nemtörődömsége és lustasága befolyásolja, kár is ezen háborogni. Egy hosting cég ügyfélköre általában nem a HUP userekre épül, ne innen induljunk ki... Ha tetszik, ha nem. Még ezt is meg lehet érteni.
- De az a 3-5 nap az veri (verné, ha DotRoll ügyfél lennék) a biztosítékot rendesen. Mi a legalapabb apró módosítás esetén is legalább 1 hónapot hagyunk (kivéve, ha pl valami váratlan technikai probléma miatt kell gyökeres változtatás). Teszem azt nyáron nem volt lehetőségem elmenni nyaralni és most megyek 1-2 hét last minutere!? Azon kívül, miért kell kapkodni ennyire? Ennyire pontosan átgondolták és kiszámolták a folyamatokat, vagy pont ellenkezőleg...!?