Én az OE-KVK (Kandó) első évé vagyok túl egy műszaki szakközép után. Ez egy vicc! Egy év után az itt tanultak alapján egy LED-es villogót nem tudnék építeni. De természetesen tanultunk sok-sok villamosságtant, matekot (a matek jó lenne, de pont olyanok vannak, amik szerintem nem kellenek), digit-et (hogyan építsünk NAND kaput tranzisztorokból, meg hogyan építsünk NAND kapukból összeadót meg hasonlók). A legújabb dolog amiről szó volt az az integrált műveleti erősítő (arról is kb. kevesebbet, mint ami a magyar wikipédián fenn van).
Emelet laborokba borzalmasan szar eszközök, egy része ős darab, a másik szép új de borzalmasan szar minőségű/hibás (jó nyilván nem a 2 millás szkóp kell, de azért valami használható nem ártana).
A vizsgákra a középsulis könyvekből készültünk, mert jobbak , részletesebbek és érthetőbbek voltak, mint az egyetemi jegyzetek. (A Bode példatár asszem 1978-as még írógép szerű karakterekkel és az "x" néhol szorzást néhol replusz-t jelent.)
A tudásom nagy része internetről van, fórumokról cikkekből stb. (nyilván alapok egy része középsuliból) Nem mondom, hogy sokat tudok mert nem igaz, de csoporttársak nagy részének egy egyszerű földelt emitteres erősítő (kb egy tranyó, 4 ellenállás, 3 kondi) összerakása próbapanelen is gondot okoz pedig van laborútmutató. Mi (én és néhány csapattársam a magyarok a marson versenyről) TDK-t nyertünk, mert volt egy 3 kerekű omniweel-es robotunk, amit egy program végig tudott vinni egy útvonalon, úgy hogy volt a robot fölött egy webkamera és két színes papír a roboton. (Ilyenekkel tele van a net.)
És végül, egyik elektro gyakorlaton diódaegyenletből, hogy egy 1N4148-as diódán 21 kA (21000 amper) folyik át, és ez maradt mint eredmény. (Csak viszonyítási alapnak: Paksi atomerőműben egy generátorból jön ki 9 kA sínen!)
Nah elég a nyavalygásomból...