( xclusiv | 2012. 08. 23., cs – 15:46 )

"Az en problemam az, hogy miert varjak 72 orat, hogy hivhassam az ugyfelszolgalatot, mert "addig meg benne vannak az SLA-ban"."

Nem, a te problémád az, hogy ingyen vársz el 100% rendelkezésre állást.
Arról meg szó sincs, hogy hiba után várj 72 órát, mert persze jelentsd be a hibát. Mindössze arról van szó, hogy el kellene fogadni, hogy 72 órás hibaelhárítást fizetsz meg, és amíg ezen belül vannak nem emberkedhetsz. Persze durroghatsz, de ők meg leszarnak. Ez a világ rendje.

"Az meg, hogy ha az embernek egyeni gondja van es a (szemelyes tapasztalatom szerinti) legygyorsabb elintezesi modja a dolognak ha erzekelteted az ugyfelszolgalatosokkal, hogy nem vagy tulontul boldog, arrol mar nem en tehetek."

Jaja, mert nyilván gyorsabb lesz a műszakis kollega, ha kurvaanyázol az ügyfélszolgálatosnak. És persze ez a személyes tapasztalatod.
lol.

"Es megegyszer az egeszben a lenyeg, hogy en vagyok az ugyfel. Ha az uzleti modell azt mondja, hogy 6k-ert adunk internetet, akkor ne csodalkozzanak ha felhivom oket, hogy nincs net."

Egen, és te se csodálkozz azon, hogy 6k-ért nem olyan netet és nem olyan ügyfélszolgálatot kapsz, mint 60k-ért.