"Ha ahhoz atkepzes kell, hogy ne kerd az ugyfeljelszot akkor ott problema van."
Mindenhez képzés kell és protokoll kell.
"A jogi reszet at kell nezni egyszer. Gyanitom, hogy aki kitalalta, hogy ez kotelezo ervenyuen kell hasznali mar egyszer megnezte, hogy lehet-e vagy se, de oszinten szolva leszarom."
Szinte biztos vagyok benne, hogy erre eddig senki se gondolt. Más meg a sirámodat szarja le, hogy jájj ázonosítani kő magam..
"Az en ugyfeleimet se nagyon szokta erdekelni, hogy human error vagy termeszeti katasztrofa miatt all a szolgaltatas. Ok azt latjak, hogy all, en meg probalom minel hamarabb megoldani az adott gebaszt es kozben azon gondolkozom, hogy mit tudok majd azert csinalni, hogy ne alljanak tovabb. Igy kellene mukodni egy normalis szolgaltatonak, szerintem."
Gondolom nálad sincs olyan opció, hogy bárki bármilyen azonosítás nélkül felhív, hogy X ügyfélnek fakocka helyett vasgolyó kell, pénz nem számít...