En elhiszem. Nalam tegnap valaszido minimum 19ms maximum 3155ms + 15-20% csomagvesztes. Felhivom az ugyfelszolgalatot, rendesen kiakadtam, elmondom mi van, ticket majd elnezest kertem, mondtam nem neki szol de mar tele van a hocipom. Amugy itt az egyik kollega mondta a backup vonalat, teljesen egyet ertek vele. Nalunk erre nem volt lehetoseg egeszen mult hetig, de mar van es intezni is fogok egy 4mb secondary vonalat es "allitolag" 3-7 honapon belul megerkezik a digi optika. Gyonyoru.
Addig is hadd osszam meg veled es veletek aa mai invitel howto valaszlevelet, mit kell tenned/tennetek :) :
HIBA MEGOLDÁSA:
Tisztelt Elõfizetõnk,
Ha a sebesség túlnyomóan (az esetek 90%-ban) csak a minimum érték közelében (az felett 10%-kal) mérhetõ.
1. ellenõrizze számítógépét, nem fertõzött-e számítógépes vírussal (ezt minden internetre kapcsolódó gépen tegye meg)
2. zárja be az összes nyitott alkalmazást (különösen FTP kliens, levelezõ program, letöltés vezérlõ, fájlcserélõ programok) a mérést végzõ böngészõ kivételével (ezt minden internetre kapcsolódó gépen tegye meg)
3. kapcsolja le az összes internetre kötött hálózati számítógépet (ha több géprõl használja az internetet)
4. ismételje meg a mérést legalább háromszor a hibalehetõségek kizárása érdekében (A méréshez a Speedtest.net weboldalát ajánljuk, a biztonság kedvéért csak egy böngészõablak legyen nyitva. A speedtest.net betöltésekor Magyarország térképe jelenik meg. A BEGIN TEST gombra kattintva rögtön elkezdõdik a mérés, és néhány perc múlva megjelenik középen az eredmény. Kattintson a SHARE THIS RESULT feliratú gombra, majd ez után a COPY feliratú gombra és másolja be a linket egy mailbe, írja mellé az elõfizetett díjcsomag sebességét, és küldje el az xy címre.
5. Ha a fenti lépések után elvégzett három mérés hasonlóan nem megfelelõ eredményt ad, kérjük jelezze ezt ügyfélszolgálatunkon a probléma kivizsgálása érdekében.
"a vegtelenbe es tovabb..."