( kalebris | 2012. 07. 23., h – 17:13 )

Szoval eddig egy ev alatt a UPC-vel a tapasztalatom, hogy 2x esett ki 1-1 napra, 1x volt kb 6 oras packet loss. Benne van az SLA-ban? Lehet. Ez nem jelenti azt, hogy amikor elmegy a net nem arra fogok gondolni, hogy megint nem lesz legalabb 6+ oran keresztul. En elhiszem, hogy ez benne van az SLA-ban csak ez nem segit amikor all az ember az 5M/256k backup nettel es probalna dolgozni de valahogy nem az igazi.

Ha megkerdezi valaki, hogy milyen a UPC elmondom neki, hogy kellett melle venni bakcup DSL-t, meg azt, hogy az ugyfelszolgalatnal a segitokeszseg nulla volt. Nagyszeru sebesseggel tudtak megmondani, hogy kozponti hiba volt vagy, hogy ket hazzal arreb elment az aram es pont arra van valami repeateruk. Arra a kerdesemre, hogy mikorra lesz kesz, vagy hogy lehet-e kerni, hogy szoljanak nekem barmilyen formaban (telefon, email, rss feed barmi) ha szerintuk kesz van a "ilyet nem csinalunk" valasz erkezett csuklobol. Lehet, hogy sokan kertek mar ilyet es ezert tudja az ugyfelszolgalat, ez esetben miert nincs meg ilyen megoldasuk, alternativ esetben az ugyfelszolgalatos leszarta a fejemet. Nem tudom, hogy melyik alternativat preferaljam.

A T-home-nak eddig ket merheto kiesese volt (packetloss 20 percre) es egy masik 20 perces maint. amirol kuldtek elozoleg levelet, hogy 8 - 17 ora kozott lesz egy korulbelul 20 perces kieses maximum 2 ora varhato. Ha ezen kivul tapasztalok valamit akkor szoljak.

Pedig mind a ketto lakossagi szolgaltatas es mind a ketto kb ugyanannyiba kerul. Ha megkerdezi valaki, hogy milyen net akkor en azt fogom javasolni, hogy t-home, mert toluk tobb odafigyelest kaptam ezzel az egy levellel mint a UPC-tol osszesen.

Persze megint mas lenne, hogy ha amikor felhivom az ugyfelszolgalatot normalisan allnak a dologhoz, esetleg van egy email list amire fel lehet iratkozni es oda kuldenek updatet negyed/fel/egy orankent meg ha csak annyit is, hogy meg mindig dolgozunk az ugyon. Ertem en, hogy ehhez fel kellene venni meg 3 embert aki ezt uzemelteti de talan megeri ugyfelkozpontunak lenni. Mert a 6+ oras javitasban nem az a problema, hogy 6+ oraba kerul kijavitani, hanem az, hogy kozben nem tudom/tudhatom telefonalgatas nelkul, hogy meg mindig a kozponti hiba tart vagy valamiert kozben kiment a modemem is vagy esetleg mar orak ota megcsinaltak csak megegyszer rebootolni kellene az osszes eszkozt a lakasban satobbi. A shitfuckolas celja a user experience megosztasa, amolyan keretlen teszteles es nincs ezzel problema. Tipikus esete amikor ennek eredmenye is van itt: http://hup.hu/node/115592