"De itt most nem errol van szo hanem arrol, hogy ha fizetek valami szolgaltatasert akkor nem azt varom el, hogy a minimumot teljesitse az illeto"
Nem, nem arról van szó. Arról van szó, hogy előfizetsz egy 95% garantált rendelkezésre állású szolgáltatásra, amire vállalnak 72 órás hibaelhárítást, persze ezt bőven túltejesítik, mert van legalább 99% rendelkezésre állás és párórás hibaelhárítás. De ez neked nem jó, te shitfuck-olsz, mert te leszarod, hogy milyen szolgáltatást "vettél", te elvársz 100% rendelkezésre állást (amit senki se vállal, mert nem is lehet) és 0 perces hibaelhárítást, mert csak. (szerk.: a fenti számok hasraütéssel keletkeztek, fogalmam sincs, hogy az invitel vagy upc mit vállal vagy mit teljesít.)
Erről van szó, és ezzel van bajom.
Bemész a Marika presszóban Bivalybasznád-alsón, kérsz egy kávét (50 Ft), aztán folyamatosan vered a tamtamdobot, hogy mi ez a szar Segafredo, neked egy barista főzzön Kopi Luwak kávéből egy Concordia 2500-as gépen az ötvenesedért, mert...
Mert el vagy tévedve ...