( jakubovics | 2012. 05. 19., szo – 17:53 )

Én a "Beállítások" és "Info" tabokat kivenném és ezeket activityket az options menube kötném. Nincs hívási adatokat megjelenítő activity, pedig azt én beraktam volna egy tabba. Így a User logikai bukfencet érezhet, mert nem tudja hogy mi alapján számolta a statisztikát. Ezt a kikapcsolható üdvözlő képernyőt feleslegesnek tartom, illetve ha már ezt megcsináltad miért nem töltöd be az hívási adatokat a háttérben amíg a user olvas? A kezdő képernyő 2 helyen is kikapcsolható, de miért ez a redundancia alkalmazás szinten? Csak félreérthetőséget okoz. Miért tölti újra az adatokat ha nem volt onPause vagy onResume event és az alkalmazást sem lőttem ki közben?

Jelenleg van 225 percem ebben a hónapban. Beállítom az "Okostarifa 600" -ast azaz 600 ingyen perc, erre az App 8Ft adót számol. Ha jól tudom az első 10 perc csak az ingyenes havonta, tehát 430Ft fizetendő adó helyett 8ft az fals eredmény. Főleg így gyanús a dolog, hogy azt sem látom, hogy mi alapján számolt?

Több értelmét látnám, ha egy komplett hívási szokásokat analizáló app szolgáltatásába integrálódna ez a ficsör.

---
http://youtu.be/mzycLGudWTw