( Csab | 2012. 03. 29., cs – 12:19 )

A fizikával, matematikával semmi bajom nincs.

A biológiával sem lett volna bajom, ha a "riboszomatikus enzimfehérjék abszorbciója" stílusú mondatokat mellőzték volna a tankönyvből. A könyv leginkább az "Antantémusz, szórakatémusz" rituális ráolvasásra hasonlított, ezért nem tudtam vele mit kezdeni. Lenne értelme a biológiának, de nem így.

De tanultunk történelmet, filozófiát, nyelvtant, irodalmat (minden nap volt magyar), amiknek valljuk be sok értelme nem volt...

Fizika: fluxus, RLC-körök, Kirchoff-egyenletek (még a villamosmérnökök sem használják),...

Az RLC kör az mondjuk kegyetlenül fontos a középiskolásoknak. Tudni kell, hogy az induktivitáson/kondenzátoron siet-e a feszültség, vagy késik (siet-késik ez mekkora ökörség)...

A gyakorlati oktatása a kapacitásnak, induktivitásnak, tranzisztornak talán értelmesebb lett volna, mint az RLC kör és a fluxus. Legalábbis szerintem.