( cherockee | 2012. 01. 10., k – 17:34 )

A tartalmat illetően a market elég erősen az android életképességét adja. A legtöbb app már nem színtiszta tool, inkább speciális tartalom megjelenítésre céloznak, brand-ek szócsöveként. Ez már tartalom.

Nem mondom, hogy a smartTV hülyeség, én x éve is kiraktam TV-re a filmeket, mert szebb volt ott nézni. Felbontás ócskasága miatt net felejtős volt, de még az is érdekes lehet mostmár. Csak azt mondom, hogy most megint egy tárgy lesz, amit meg lehet venni, ami végülis a mindennapjaimat nem könnyíti meg annyival, mint amennyivel többet kell dolgoznom ahhoz, hogy meg tudjam venni. (tudom, nem kell megvenni...big picture, kéremszépen)

Az Olleh KT történetéről viszont mondhatnál többet, nyelvi távolságok miatt nem igazán akadtam rá jó információra, mi a modelljük, mennyire megy ez nekik?