( zZsOlTi | 2011. 11. 13., v – 22:58 )

"Nekem a gyári ajánlás 2.0-2.1 körül van azt hiszem. Ami csak egy ajánlás,..."

A gyári ajánlásban pont az a lényeg, hogy az autó tömegéhez, gyári kerék/gumiméretéhez, gyári futóművéhez a gyár maga ajánl egy -valószínűleg ezekhez a paraméterekhez igazított- guminyomás táblázatot. Ez persze nem szentírás, de nem értem, hogy miért kéne ettől -pláne jelentősen- eltérni? Ha üres autóval közlekedek, akkor miért kéne még a teljes terhelésre javasoltnál is keményebbre fúlt gumikkal járnom?

"Ezt ők tudják pontosan, sok kocsival volt már dolguk."

A gumisnak addig van dolga a kocsikkal, amíg gumit cserél rajtuk, ettől még nem biztos, hogy tudja, hogy az adott típuson mi a jó, mi a komfortos, vagy hogy a kocsi tulaja hogy szereti.

Pontos értéket nem tud, laposan nem adhatja oda, a túlfújástól meg baja nem lesz -> tehát inkább túlfújja.