Itt röpködnek a jobbnál jobb ötletek, de a történet csak annyi, hogy leégett a szervizben egy gép.
Arról nem szól a fáma hogy tettek javaslatot a kártérítésre, vagy a kértél-e kártérítést és mit reagáltak.
Arról sem esett szó, hogy explicit kijelentették-e hogy a "bocsika..." -val részükről el van intézve.
Arról sem esett szó, hogy a gép miért égett le. (Bár ez kis jelentőségű, mert ha náluk volt, akkor az ő felelősségük, és kész)
Nyilván ha felhívnak hogy megmurdált a kacatod, akkor nem kapásból telefon téma az azonnali ajánlat. Ha bemész a romokért, akkor megbeszélitek. Ha az nem vezet eredményre, akkor jöhetnek a fenti ötletek...
Szerintem is a szerviznek fizetni kell, de ne rontsunk ajtóstul a házba....
---
"A megoldásra kell koncentrálni nem a problémára."