( _Franko_ | 2011. 07. 30., szo – 11:33 )

Mert alkalmazkodtam a helyzethez és nem volt nagy munka, miért ne tettem volna ezt meg? Dacból?

Ettől függetlenül a citromail oldalán továbbra is sok marad a false positive, de mivel a citromail egy a sok ingyenes levelezőrendszer közül, ezért valószínűleg nem érdekli őket, amíg nem okoz túl nagy fluktuációt. Téged se érdekel a false positive, mert nem okoz közvetlen vagy közvetett anyagi veszteséget, különben foglalkoznál a problémával.

Ugyanezt egy cég nem teheti meg, ha fontos az ügyfelek levele, mert minél több hibás szűrést alkalmaz, annál több normál levél esik ki, amelyek között van potenciális és valódi ügyfélvesztés. Cégeknél fel kell tenni a kérdést, hogy mi okoz nagyobb veszteséget: naponta kitörölni 20-50 spamet, vagy havonta elveszteni egy meglévő vagy egy leendő ügyfelet?

Vannak cégek, ahol az első a kisebb veszteség, vannak cégek, ahol a második a kisebb veszteség. És persze van, aki érti a két dolog között a különbséget, van, aki nem.
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home