"a WM6.x, a WP7 és a Bada eladások 10 százalék körül járhatnak erős túlzással... "
Forrás?! Ja, hogy megint nincs semmi?! :)
"Én ennyit írtam, és saját magad is alátámasztod, amiről írtam. Érdekes. :)"
Én meg felhívnám a figyelmed, hogy eredetileg arról írtam, hogy várom már azt a gyártót, aki lenyomja az Apple számait. Erre te jöttél a szokásos mantráddal, hogy de összesen már több Android device van, mint iOS. Amit nem is vitattam. Azóta ezen pörögsz. :)
"pláne úgy, hogy a 125$ jövőre már 250$ lesz"
Feltéve, ha az AdMob eCPM nem megy a béka valaga alá a növekvő requestek száma miatt. :)
"Az Android 30-70 fizetős-ingyenes arányához az Apple 70-30 fizetős-ingyenes aránya ezt eredményezi ... akkor sok a reklámból megélni kívánó fejlesztő és kevés a reklámért fizetni kívánó, ez leveri a kattintás árait."
LOL, bírom az ilyen légből kapott, összehallucinált kijelentéseidet! :D
Tíz perce néztem az AdMob eCPM-et mindkét platformon, jelenleg is a szokásos, elhanyagolható a különbség Androidon és iOS-en. Konkrétan 1,5%-kal magasabb eCPM-et jelent az Android javára. Akkor, hogy is van ez?! :)
Erre jön rá a kisebb fill rate-tel, de jóval magasabb eCPM-mel az iAd és az InMobi.
"csak a fenti arányból következően az Android akkor jelent azonos bevételt a fejlesztőknek, amikor 1,5-2x annyi készülék lesz, mint iOS."
1., ez csak akkor lenne igaz, ha kizárólag free játékok lennének mindkét platformra és nem lenne ekkora különbség (4x-5x) az iAd, InMobi vs. AdMob közt.
2., nem tudom, hogy hogyan lehetne Androidon ad supported játékokból összehozni mondjuk azt, amit az Infinity Blade fizetősként megtett iOS-en. Nevezetesen, hogy $5.99-es áron 11 nap alatt 2 milliót hozott. Szerintem a jelenlegi dolgok alakulása és az Android piac felépítése miatt még egy jó darabig senki nem fog tudni még csak hasonló bevételt sem produkálni. De én lennék a legboldogabb, ha nem így lenne és pariban lenne a két platform. De már ezt is leírtam neked párszor.