"Nincs igazán kedvem most hozzászólásokat vadászni ... , de észrevehető, hogy hónapról-hónapra emeled a várva várt csoda peremfeltételeit"
Na, erről beszéltem. Állítani állítasz, de bizonyítani, azt nem nagyon.
"gondolom a következő stáció az lesz"
Eddig csak "bekamuztad", hogy miket mondtam, most már az jön hogy mit fogok gondolni? Na, most indulhat az eddigi hozzászólásaimban a keresgélés! Ügyes gyerek vagy te, biztosan össze tudod ollózni a 2006-os, 2007-es hozzászólásaimból, hogy csak hülyeségeket beszélhetek. Hajrá! :D
"Ha forrásokkal alátámasztom, akkor kapok egy "vallásháború" megjegyzést"
Ha forrásként a saját játékod és az Androidos eladások közti összefüggésből kiszámolt "izére" célzol, akkor az elég vicces voodoo statisztika, valóban. :)
"Majd alkalmazkodsz és döntesz, ha eljön az ideje."
Hát, ahhoz még elég sok időnek kell eltelnie, hogy meghozzam azt a bizonyos döntést. Főleg annak a tudatában, hogy éves szinten hozott a játékod AdMob-bal nagyjából annyit, mint egy-egy játékunk jelenleg 8-12 nap alatt hoz. Bár nyilván ez függ a játéktól is, de nekünk is van ad-supported játékunk, úgyhogy azért tudnék mesélni a különbségekről. Maradjunk annyiban, hogy ha minimum a havi bevétel lesz ennyi az AdMob-ból, akkor majd megéri elgondolkodni rajta, addig meg csak viccnek tekinthető. Remélem a kínai offline distributorokkal sikerült jobb megállapodást kötnöd, mert akkor még Flash játékot is érdemesebb csinálni ennyi idő alatt.
Egyébként a Fairy Cubes jó "mérőműszer" lesz számunkra is. Rövidesen megy ki a Marketbe fizetősként és az alternatív store-okba is. Meglátjuk, hogy mit tud az Android bevételi oldalon, mert eddig csak különböző játékokból vannak statisztikáink, az meg nem sok mindent mond. Aztán jöhetnek az ettől jóval nagyobb költségvetésű játékaink is.
"Odalenn az ott egy blog URL, majd azon, ha olyan kedvem lesz."
Te tudod, de itt gondolom többen belebotlanánk.