( sj | 2010. 12. 14., k – 16:23 )

Ez meg nyilván azon múlik, hogy a jövőben milyen motiváló tényezők jelennek majd meg.

A jovot nem latom, de a legutolso modositas egeszen konkretan elszabaditotta a poklot, es a fergek ontik a szemetet az info@ es mas ceges cimekre.

Szerintem a "spam ellenes harc"-ban egy jövőképet kéne kialakítani, majd egy ahhoz vezető utat, lépéssorozatot.

ha egy full-blown roadmap-em nincs is, de egy vision azert elerheto, amit parszor(?) ki is fejtettem. Ugyan idobe telik, de nem sietek, es tan meg holnap is itt leszek.

Nem probléma: a védjeggyel/márkanévvel történő visszaélés

azt hiszem, nem ertettuk meg egymast: adott egy vadidegen ceg, amelyik nyilvan beleteszi a _sajat_ vedjegyet/markanevet...

Amikor a cég jó útra tért, akkor is ott van. Vagy majd írsz arról is blogbejegyzést, hogy a cég abbahagyta a spammelést? Problémás.

Ez jo. De tudod mit? Ha ezt valahogy ellenorizni lehet, akkor en bizony megirom azt is... Masreszt jo azt is tudni, hogy az Internet nem felejt, es jo ha az ember ezt szem elott tartva vegzi az online dolgait, legyen az bloggolas vagy spammeles. Nem tokeletes, de inkabb legyen ott, hogy 15 evvel ezelott spammelt xy, mintsem hogy a kozony hatasara spamben furodjunk. Ez van...

SPAMtelenül - MX spamszűrő szolgáltatás, ahogyan még sosem próbálta