Olvasgatom ezt a kis szöveget, a bullshit bingón kb. a 3. oldalnál nyertem volna...
Ahhoz, hogy valami előrelépés történjen, alapvetően három dolgot kellene megvalósítani:
1. elzavarni a területről az összes politikust. Annak fényében, hogy ki tudja meddig lesz távközlési különadó, ez az egész történet csak fotonok földművelő szemébe juttatása.
2. elzavarni a területről mindenkit, politikust, tanácsadót, lobbistát, akik valahogy mindig úgy csűrik-csavarják a dolgokat, hogy 1-2 nagy szolgáltató járjon jól és mindenki más rosszul. valahogy mindig a tegnaptáv jár jól és a kicsik szopnak, mint a torkosborz
3. szerintem tojni kéne nagyívben arra, hogy mit akar az eu. azt kellene megkérdezni, hogy mire van szüksége az embereknek. Digitális átállás? A vidéki emberek jelentős része örül, ha este még enni ad az állatoknak és megy aludni... Nem digitális átállás kell ide annak minden nyűgjével, hanem az, hogy végre szóbaálljanak velük.
Persze nem ártana egy rendes hatóság sem, ami valóban elvégzi a munkáját, nem pedig ökörségeket csinál. Példa: a nemzeti hírközlési hatóság szerint az előfizetői létszámnak az a megfelelő közlése, ha minden hónapra beírom a megfelelő rubrikában, hogy volt januárban 1000 ügyfelem, februárban 1020, márciusban 1040, az év vége rubrikába pedig ezen számok összege kerül. Igen, az nhh szerint a havi adatok szummája teszi ki az előfizetői létszámot, vagyis az éves adatom 12 ezer fölötti szám. Arról már ne is beszéljünk, hogy nem ez az egyetlen marhaság az nhh dolgaiban. Kíváncsi leszek, az nmhh jobb lesz-e vagy sem (nem lesz).
Azt is be kellene végre látni a t. törvényhozóknak, hogy jelenleg az országban nagyon sok kis szolgáltató működik úgy, hogy őket szivatja mindenki. az áramszolgáltatótól kezdve az nhh-ig a gerinchálózati szolgáltatókon át a műsorgyártókig. Ha versenyt akarnak, akkor kezdjenek azzal valamit, hogy ne a matáv meg az invitel legyen mindig nyerő helyzetben olyan kis szolgáltatókkal szemben, akik helyileg munkát adnak az embereknek és az ügyféltámogatásuk sem annyi, hogy vivaldit lehet hallgatni egy telefonszámon, hanem ha gond van, emberrel beszélhet, aki ki is megy személyesen. Ha továbbra is az a lobbisták eredménye, hogy a matáv meg a többi inkumbens nyer mindenben, akkor itt a versenynek hamarosan lőni fognak egy pukkantósat.
Nem évekre szóló ikt stratégia kell ide, hanem valami, hogy a szolgáltatók megérjék a 2011. január 31-et.
Az már csak apró technikai megjegyzés, hogy legalább egy mondaton belül ne keverjék már a pénzeket... Ha a mondat első felében dollárban van a csentó, akkor a második felében ne legyen már euróban.