( dareal | 2010. 06. 17., cs – 15:03 )

ellenpélda: gta4
bőven van difi pc és konzol változatok között, pc előnyére (rockstar szerint a konzol változatok 30%-os részletességi beállításokon futnak, 40%-os beállítást az e6400-as gépem 9600gt-vel pöpecül vitte, q9550 és 9800gx2-es gépem még ultra realistic moddal sem akadt ki full-full-full-ra húzva)

ami szembetűnő:

  • konzolon jóval kevesebb object (járókelők, autók, stb)
  • modellek kevésbé részletesek (épületek)
  • egyes xbox-ok esetén pop-up (semmiből előugró épületek)
  • ill az általad is említett textúrák közti különbségek
  • hirtelen ennyi, asszem a gamespot-on van egy jó kis képekkel illusztrált összehasonlítás, pc-n látványosabb.
    bár hiába a látványosság, ha mondjuk adott stuff nem jelenik meg :) (pl red dead redemption, talán majd vlmikor jön pc-re is)