( hajbazer | 2010. 05. 24., h – 14:27 )

Miért tűrte az olajlobbi, hogy a GM 7 éven át (1996-2003 között) adjon lízingbe EV1 autókat?
Miért tűrte az olajlobbi, hogy a GM ajándékba adjon EV1 autókat múzeumoknak és egyetemeknek?
Miért tűrte az olajlobbi, hogy a GM EV1 szériánál jobb RAV4 EV autók máig megmaradjanak?

Nem tudom. Kérdezd meg tőlük, biztos Neked szívesebben válaszolnak, hiszen őket véded a flame-edben.

Miért tűrte az olajlobbi, hogy a Toyota 1997-től áruljon Prius-t?
Miért tűrte az olajlobbi, hogy a Toyota 10 év alatt egymillió Prius-t adjon el, miközben ezer darab EV1 bezúzását követelte?
Miért tűri az olajlobbi, hogy a Toyota otthon tölthető Prius-t adjon el?
Miért tűri az olajlobbi, hogy a Toyota idén 1 millió Prius-t adjon el?

Mert hibrid, és nyilván a konnektoros széria drágább, ezért a többség olyat vesz, amit benzinnel lehet járatni.

Ezek után én itt abbahagyom, nem látom értelmét a folytatásnak.

Persze, mérnök létedre ezt is megcáfolod majd biztos, meg azt is megmagyarázod, miért zavarták el a dán tévétől azt a két építészmérnököt, akik alátámasztották volna - számodra is befogadható - indokokkal, meg azt a rengeteg kérdőjelet, ami a WTC körül volt, meg a WTC7 összedőlését is. Csak itt annyi a bökkenő, hogy sok mérnök megpróbálta már megmagyarázni a WTC-t, de valahogy nem állta meg a helyét egyik magyarázat sem. Gondolj csak arra, hogy a WTC két tornya közel, a WTC7 pedig pontosan szabadesésben omlottak össze, mintha nem lett volna ellenállás alattuk. Persze lehet színes, látványos 3D-szimulációkat készíttetni egyetemistákkal és hülyíteni a népet, de a WTC/911 attól még az évszázad csalása marad. Amíg van médiabirodalom és elég indokot lehet gyártatni mérnökökkel, szakemberekkel pénzért (akik csak a pénzre gondolnak), addig nem omlik össze a kártyavár.