- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1405 megtekintés
Hozzászólások
kérdés hogy nulláról generálta-e
az opengl-t is generálta vagy azt használja?
pontosan mik voltak a bemeneti inputjai? videók és leírás?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Controller input as screen volt az input, sok evnyi jatek.
Nem promtbol lesz a jatek, kovetkezteti a next framet.
Elobb kell az igazi jatek es sok evnyi jatek felvetele,
inkabb technikai erdekesseg, mint praktikus valamire ASIS.
Ez is transformers.
BTW, mintha az ellenfelek eltunnekek amikor nem kene.
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az kemeny. de majd az lesz szep ha rendorkocsis dashcamokbol tanitva generalja realtime a kovetkezo GTA-t :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A nagyobb kerdes ki csinal Half Life episode 3 -at hamarabb ;-)
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy technikai ember képes becsülni más technikai emberek által elért eredményt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyébként még az elején volt egy olyan gondolatom, hogy ezek az LLM dolgok kicsit úgy működnek mint az álom. Van egy adat mennyiség és abból generál egy sztorit egy kis bemenetből. És most így ez lényegében még inkább az és vizuális.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ne keverjuk a dolgokat! az LLM nyelvi model, semmi koze ehhez, sem az almodozashoz, es kepet sem general (maximum promtolja/utasitja a diffuzios modelt, ahogy az ujabb chatgpt is).
viszont a diffusion modelek, amikkel a kepeket/videokat generaljak (szerintem ez is az lehet) valamikor ebbol fejlodtek ki:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amennyire értem az LMM nem úgy kezeli a nyelvet, mint korábbi szabály alapú megoldások, hanem lényegében egy mintagenerálásról van szó. Próbálja folytatni a promtban adott mintát. A modell segítségével valószínűségi alapon, betűnkként generálva. Szóval nem konkrétan a képre értettem, hanem úgy egyáltalán, elvontabban. Hogy az álomnak is mintha valami ilyen szerkezete lenne, hogy ahogy lefekszel aludni viszel valami bemenetet az aznapi tapasztalataidból, gondolataidból és a korábbi idegrendszeri minták segítségével valami sztorit dob neked.
És nyilván nem szó szerint értettem, hogy a kettő azonos, hanem csak éreztem egy párhuzamot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szorszal hasogatas:
"betűnkként generálva"
Nagysagrendileg 32000..128000 az ABC (vocabulary) amit hasznal, az ABC -ben bene vannak a hagyomanyos betuk, de gyakran teljes szavak is.
Az "ABC" betuit token -nek hivjak, "example" egyetlen token.
https://huggingface.co/tomaszki/llama-3-a/raw/main/vocab.json
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kösz!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
8000-256000 inkabb a range, legalabbis ilyen vegleteket lattam mar...
az is erdekes, hogy a non-ascii karaktereket neha utf8 byteokbol rakja ossze (1 byte 1 token), pl. a kinai stb de talan meg a magyar hosszu ekezetes betuket is, meg az emojikat is, ilyenkor 1 token nem hogy 1 betu de meg annyi se! amugy a gyakorlatban magyar szovegnel altalaban 2-3 betu (kb egy szotag) 1-1 token, angolban a gyakoribb szavak 1-1 tokenbol allnak. deepseek-nel latszik amikor angolul gondolkozik akkor szavankent ontja a szoveget, amikor a magyar valaszt irja akkor szinte betunkent potyogi le.
ami fura hogy ennek ellenere eleg jol megertik az ekezet nelkuli magyart vagy az elutasaket, elirasokat is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lenyűgöző, de az értelmét nem látom. Q2-vel játszani lehet már 28 éve, és hardver sem kell alá olyan erős, mint egy AI alá. Persze nem teljesen haszontalan technológia, a játékfejlesztést pl. felgyorsíthatja, ahogy a modelleket, textúrákat, pályákat készítik, segít az alap generálásában, amit csak pofozni kell utána.
“The world runs on Excel spreadsheets.” (Dylan Beattie)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
rotfl
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyira nem rotfl, szerintem az AI abban segíthet, hogy századjára se legyen unalmas a játék. Minden végigjátszáskor egyedi pályákat generálhatna, sőt a játékos képességei alapján a nehézségi szintet is tudná módosítani akár játék közben.
Mondjuk így a speed runok értelmüket vesztik, az igaz.
Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.blogspot.com
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem az AI-nek a legjobban a botok vezérlése feküdne, hogy ne ragadjanak meg a pályán, akadályokban, waypointokon.
“The world runs on Excel spreadsheets.” (Dylan Beattie)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, lmao. Csak nehogy megindokold.
“The world runs on Excel spreadsheets.” (Dylan Beattie)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni