John Carmack szerint "lenyűgöző kutatómunka" a Microsoft AI-generált Quake demója

Valaki kiakadt a Twitter-en a Microsoft Muse AI-ával generált Quake 2 demóján: "Ez egyszerűen kibaszott undorító, és arcul köp minden fejlesztőt, bárhol is dolgozzon." Mire John Carmack, a Quake-t fejlesztő id Software egykori első embere csak annyit reagált: "Mi van? Ez lenyűgöző kutatómunka!" ...

Hozzászólások

kérdés hogy nulláról generálta-e

az opengl-t is generálta vagy azt használja?

pontosan mik voltak a bemeneti inputjai? videók és leírás?

Controller input as screen volt az input, sok evnyi jatek.
Nem promtbol lesz a jatek, kovetkezteti a next framet.

Elobb kell az igazi jatek es sok evnyi jatek felvetele,
inkabb technikai erdekesseg, mint praktikus valamire ASIS.
Ez is transformers.

BTW, mintha az ellenfelek eltunnekek amikor nem kene.

Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.

Egy technikai ember képes becsülni más technikai emberek által elért eredményt. 

Egyébként még az elején volt egy olyan gondolatom, hogy ezek az LLM dolgok kicsit úgy működnek mint az álom. Van egy adat mennyiség és abból generál egy sztorit egy kis bemenetből. És most így ez lényegében még inkább az és vizuális.

ne keverjuk a dolgokat! az LLM nyelvi model, semmi koze ehhez, sem az almodozashoz, es kepet sem general (maximum promtolja/utasitja a diffuzios modelt, ahogy az ujabb chatgpt is).

viszont a diffusion modelek, amikkel a kepeket/videokat generaljak (szerintem ez is az lehet) valamikor ebbol fejlodtek ki:

https://en.wikipedia.org/wiki/DeepDream