Érdeklődni szeretnék, hogy hogyan viszonyul egymáshoz a play áruházból letölthető máv alkalmazás és a webes felület (ami most áll, mint ló a jégen). Tehát, ha mondjuk a weben regisztrálok, az érvényes a mobilon is? A mobilon vásárolt jegyek megjelennek a webes felületen is és fordítva is?
Köszönöm a válaszokat!
- 1594 megtekintés
Hozzászólások
Részlet az alkalmazás felhasználási feltételeiből:
Sikeres fizetés után a vásárlás során kijelzett átvételi módnak megfelelően a megvásárolt Díjtermék:
- a visszaigazoló e-mailben pdf formátumban megküldésre kerül, egyúttal a webes vásárlási felületről letölthetővé válik
- adatai az applikációban megjelennek és ott letölthetővé válnak
- a megvásárolt nérlet az új típusú személyi igazolványhoz (eSZIG) hozzárendelődik, vagy a virtuális bérletigazolványban megjelenik
A válasz tehát szerintem: igen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon szépen köszönöm!
“The basic tool for the manipulation of reality is the manipulation of words. If you can control the meaning of words, you can control the people who must use them.”
― Philip K. Dick
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A mobil-web irányt nem tudom, a másik irányban viszont tapasztalatom is van, mert vettem már a webes felületen jegyet, és természetesen a vonaton a mobilt használtam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sőt, ha van két mobil eszközöd, az egyiken vett bérlet megjelenik a másikon is. Feltéve, hogy felraktad mindkettőre, és azonos fiókkal regisztráltál :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm mindenkinek. Nővéremnek kellett a segítség és tökéletesen működik weben és mobilon is. Jó, mondjuk nem tökéletes, mert a fizetési módnál a Simple bejelentkezés Google fiókkal következetesen befagyott, így bankkártyát kellett rögzíteni. De amúgy jól működik.
“The basic tool for the manipulation of reality is the manipulation of words. If you can control the meaning of words, you can control the people who must use them.”
― Philip K. Dick
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(mostmár) minden megjelenik mindenhol. Az elején mikor kijött ez az alkalmazás, akkor volt külön fiók a két rendszerhez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hozzátrnném, hogy app-ból pl nem lehet menetjegy mellé ülőhelyet venni.
Engem már annyiszor szivatott meg a késés miatt bukott helyjegy, hogy nem vagyok hajlnadó előre megvenni.
És kalleren múlik, hogy elfogadje-e!
Utolsó ilyen beszélgtésem.
Ez erre nem érvényes.
Igen mert késett, az elöző vonatom.
Újra meg kéne venni.
Már megvettem, de maguk miatt, nem tudtam használni.
A jegypénztárba át kellett volna iratni.
Akkor bukom ezt a vonatot is. És ha ez az utolsó?
Mindig van másik vonat, ha mást nem másnap reggel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hat pedig igaza van. a helyjegy adott vonatra szol, masik vonaton masnak adtak el az ulohelyet, johogy nem tudod hasznalni ami nem oda szol.
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bírom az ilyet: a szolgáltató betű szerint jár el, amikor fizetni kell, de a szolgáltatás teljesítésekor nem akkora az ügybuzgalom. Ez a menj holnap reggel is csak azért van, mert az állam a - meglehetősen rossz - gazda. Ha légitársaság lenne (Londonba olcsóbb a jegy, mint Debrecenbe, hello), akkor fizethetne, mint a katonatiszt. A MÁV-nak is csak addig nagy az arca, amíg kb. semmit nem kell fizetniük és azt is csak adminisztratív szivatás árán, nagy sokára. Ha másnapi vonatnál/sokat késő vonatnál fizetni kéne nekik a szállodát, a kaját és a kártérítést (ahogy simán illene), lehet motiváltabbak lennének a probléma megoldásában.
Én bizony megértem a kollégát: jegy és helyjegy ki van fizetve, innentől a MÁV problémája. Nem járkálok helyettük a pénztárba, csak észreveszik, ha hiányzik egy komplett vonat. Iszonyat bosszantó ez a hozzáállás, ne a farok csóválja már a kutyát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hat pedig igaza van.
Ha nem késik egy percet se, akkor igen, igaza lenne. De késik és nem évente egy-két alkalommal, hanem szó szerint rendszerszinten vannak késések, szóval legyen már erre megoldásuk, hogy
a, az alkalmazásban át lehessen foglalni egy megvett helyjegyet, ha a késés miatt nem tudsz arra a vonatra felszállni-átszállni, amire kellene
b, a kaller át tudja foglalni a helyjegyet, vagy legyen mérlegelési lehetősége, hogy nem büntet meg.
A zasszony például ma is bukta a RailJet helyjegyet Budapest-Győr között, mert a székesfehérvári vonal szokás szerint összeomlott, nem tudott átszállni, mert egyszerűen nem ért be oda a zónázó, pedig papír szerint 14 perce van átszállni, de a MÁV ezt nem tudta megugrani. Ilyenkor az van, hogy bukta az előző nap olcsóbban megvett helyjegyet és ott helyben kell vennie drágábban egy másikat, ha van rá hely... ha nincs már hely a következőre, akkor várhatja azt, amire van hely. Same in visszafelé. Ha ilyen szökőévente egyszer lenne, akkor az ember azt mondja, hogy jó, megtörtént, de ez minden hónapban többször előforduló eset.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szolni kell a kallernak, es a masik vonat megvar. #worksforme \o/
minden masra meg ott a mav uzletszabalyzata. ha nem jo, tessek szolni a valasztott kepviselonek es talan meg tudja valtoztatni a mav szabalyokat! :)
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szolni kell a kallernak, es a masik vonat megvar. #worksforme \o/
Nyilván ott fog állni a müncheni RailJet, hogy már a kelenföldi megállóban szedje össze a szokásos fél órás késését. Te gyakran vagy ennyire hülye vagy ezekre az alkalmakra tartogatod? :D
minden masra meg ott a mav uzletszabalyzata.
Abban benne van, hogy tartják a menetrendet, de azt a részt rendszeresen leszarják.
ha nem jo, tessek szolni a valasztott kepviselonek es talan meg tudja valtoztatni a mav szabalyokat! :)
Én szóltam, leszarta. Mondjuk mit is várhatnék, hát Fideszes, a harács fontosabb, meg az, hogy hat polgármester és egy országgyűlési képviselő adjon át 200 méter járdát...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
persze-persze. mindenki hulye, csak ti vagytok okosak! :DDD
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
persze-persze. mindenki hulye, csak ti vagytok okosak! :DDD
Persze-persze, minden fasza, csak a MÁV késik átlagos nap ~2000 percet... :D
Legalább azzal ne vitatkozz, hogy kurva fasza, ami objektív alapon mérhetően szar.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha egyáltalán megtalálod a kalauzt, és szólsz neki, akkor sem biztos, hogy a másik vonat meg fog várni. Ez jellemzően - a késés mértékén túl - attól is függ, hogy milyen szintű a két vonat, egy vicinálisra nem fog várni az IC, főleg, ha annak is csatlakozása van egy másik vonathoz valahol messze.
Idén nyáron bringatúránk volt Szarvasra, két ismerős vonattal vitte a kerékpárt Mezőtúrig, kerékpáros helyjegy oda és vissza is megvolt, a jelölt kerékpárszállító kocsi ezzel szemben nem. Itt is elég lett volna szólni a kalauznak, és mint Harry Potter, int egyet a varázspálcájával, és huss, van vonat?
Hazafelé, mivel dög meleg volt, és nem birtam végigtekerni az utat, Cegléden vonatra szálltunk. A MÁV appban meg tudtam venni a kerékpárjegyeket egy adott vonatra (nem helyjegy, csak sima jegy), nos az a vonat valahogy nem ment, az állomáson be se mondták. Elvileg a MÁV appban még ha nem is helyjegy, akkor is a megadott vonatra adnak jegyet. Végül felszálltunk egy vonatra, nem volt probléma belőle, de akkor is...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
eleg gyakran utazom vonattal a fehervari vonalon, igy joparszor hallottam hogy a kaller telefonal, majd megnyugtatja az utast hogy "igen az atszallassal nemlesz gond, a masik vonat megvarja ez". igen, IC-rol egy masik IC-re. es regen nekem is volt hasonlo storym.
de nyilvan ti mindent jobban tudtok! \o/
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"igen az atszallassal nemlesz gond, a masik vonat megvarja ez"
Igen, ez tipikusan a martonvásári :48-as zónázó, ami megvárja a :44-es gyorsítottat, ha az "csak" 15 percet késik, egyébként nem várja meg.
igen, IC-rol egy masik IC-re. es regen nekem is volt hasonlo storym.
Melyik IC várta meg a másik IC-t a székesfehérvári vonalon, mesélj.
de nyilvan ti mindent jobban tudtok! \o/
Mondj pár konkrétumot, nekem megvan ~5 évre visszamenőleg a teljes MÁV adathalmaz arról percenkénti bontásban, hogy melyik vonat mikor hol volt és mennyit késett. Szívesen megnézem ezt a konkrétumot, hogy egy IC-t beváratott egy kaller egy másik IC-ről.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bakony IC-rol, a masikat nem tudom valahova a balatonra ment (talan a Siofok vagy Keszthely).
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mennyi konkrétum... mondjuk, ja, mégis mit vártam egy anekdotától. :D
Arrafelé jár négy IC: a Bakony IC (Szombathely-Dél); Citadella, Göcsej (Zalaegerszeg-Déli); Balaton (Keszthely-Déli); Tópart (Nagykanizsa-Déli). A Bakony IC-ről Székesfehérvár felé bármelyik másik székesfehérvári IC-re átszállni menetrend szerint egyik irányban csak ~20 perc várakozással lehet, másik irányban meg ~80 perc várakozással, tehát már onnan indulunk, hogy a Bakony IC 20-80 percet késett, ha bármelyik IC-t ez miatt váratják az anekdotád szerint. Na, én most megnéztem az utolsó két hetet, egyszer sem váratták meg a Bakony IC miatt a többi IC-t, olyan viszont van, mint ma is, hogy a Bakony IC 11:12 helyett 11:40-re várható Székesfehérvárra (még nincs ott), a Tópart IC meg már most 11:44-re várható 11:37 helyett, erre mondhat olyat a kaller, hogy át tud szállni, de ez nem az átszálló utas miatt lesz, hanem mert épp mind a kettő már rég késésben van...
A MÁV üzemszerűen nem várat össze két vonatot, csak pályahasználati okokból (lásd :48-as martonvásári Z30 és :44-es székesfehérvári G43), mert úgy sem tudják egymást megelőzni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem nagyon hat meg hogy te anekdotanak tartod vagy sem. \o/
de ha kesik a vonaton en tuti szolok a kallernak, hogy "haho bajvan, csinaljon valamit!", nem csak hoborgok egy forumon.
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem nagyon hat meg hogy te anekdotanak tartod vagy sem. \o/
Hát, a menetrend, a MÁV szabályzat és az adatok alapján is legjobb esetben egy anekdota, de kezd átcsapni abba, hogy direkt hazudtál... :D
de ha kesik a vonaton en tuti szolok a kallernak, hogy "haho bajvan, csinaljon valamit!", nem csak hoborgok egy forumon.
Á, tehát most már nem csak hallottad, hogy többször is letárgyalták, hanem szóltál is? Alakul. Amúgy az megvan, hogy a székesfehérvári vonalon több vonatnál nincs már kaller se, mert KN közlekedés van? Ott kinek szólsz? :D
Szóval innen nézve ott tartunk, hogy a fingóversenyen beszartál, de azért úgy teszel, mintha a bokádnál az a barna folt csak egy nagy fing lenne. Mondjuk Lázár is pont így csinál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem tudok mit csinalni ha nem tudsz olvasni:
regen nekem is volt hasonlo storym
de ezutan is igy fogok tenni, ha bajom lesz a csatlakozassal. najo a railjeten nem! :D
nyilvan hazudok! :DD
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudok olvasni, neked kellene konzisztensen hazudnod, hja, azt nehéz. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jaja, volt kitol tanulni! :DD "hazudtunk reggel, ejjel meg este!" :DDD
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet, hogy neked jobbak a személyes tapasztalataid, de az egyáltalán nem reális, hogy a RailJet bármire várni fog. Gyakorló MÁV utasként (leggyakrabban a 80-as és a 20-as vonalon utazom, de szoktam a 70, 71 és 2-es vonalokon is havonta néhányszor) azt látom, hogy az elmúlt 10 évben növekedtek a késések és újabban elővárosi forgalomban két naponta előfordul, hogy teljesen kimarad egy vonat. Amikor időre mentem volna a kórházba, nem volt annyira vicces. A választott képviselő résszel meg bizonyára trollkodtál, de ha nem, meséld el, hogy te mit tudtál a mai képviseleti demokrációban ilyen módon elérni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyáron mentem Budapestről Bécsig magyar vonattal, ahol 15 percet várt ránk a Bécs-München RailJet (itthon már 25 perc késést szedett össze a határig, utána ennek majdnem a felét ledolgozta odakint). Még arra is figyeltek a forgalomszervezésnél, hogy 2 egymás melletti vágányra (közös peronra) érkezzen a vonat és csak át kelljen sétálni.
#workedforme
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hazudsz! vagy anekdotazol! franko megmondta! :DDD
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Neki szokása már.
ja és annyi kimaradt, hogy a MÁV 8 perces átszállási időablakkal számolt.
Ps.: a MÁV-nál vettem a RailJetre is a jegyet (+hely jegy)
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hááát ugye az a vonat tipikusan közvetlen járat, nem kell átszállni, kivéve ha Lézer Jani felújíttat, vagy árvíz van. Vagy ha az osztrákok nem merik átvenni a vonatot, mert fosnak hogy szétesik félúton.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem akkor volt, amikor az osztrákok bedobták a törölközőt, hogy ezen a szar pályán nem járatják a RailJet-et, és kettévágták a Budapest-München vonalat egy Budapest-Bécs és egy Bécs-München vonalra? Mert ha ez ekkor volt, akkor ez nem szabály volt, hanem egy kivétel, kb. annak a szintje, hogy az adott szakaszon a vonatpótló buszt megvárja a vonat, ahol át kell szállni, csak itt RailJet-pótló vonat ment a magyar szakaszon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Budapestről Bécsbe közvetlenül Railjet, Eurocity és Euronight közlekedik, a fenti diskurzusból én azt olvastam, hogy egy "mezítlábas" Z30-as zónázó vonattal ment valaki Székesfehérvár irányából Kelenföld felé, amit nem várt meg a Railjet. Azért van különbség a kettő között.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nomostan MÁV-MÁV magyarországi állomás relációról beszélünk, vagy ÖBB-ÖBB (DB?) bécsi átszállásról? Nagyon nem mindegy...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez csak csatlakozo vonatokra igaz, az RJ nem vár semmire, főleg nem egy zónázóra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hat bazki, 100-bol 1 vonat akkor nemvar. SZARAMAV!!!44 :DDD
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem 100-ból 1 vonat nem vár, hanem alapvetően 100-ból 100 vonat nem vár. Az IC-t is csak azért várja be ugyanazon a pályán a személyvonat, mert az IC amúgy sem tudná megelőzni, nem azért, mert a MÁV ennyire jófej.
Kicsit lapozgasd: https://mav-stat.info/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
legyen igy! sirjatok tovabb, az mindig segitett! :DDD
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
legyen igy! sirjatok tovabb, az mindig segitett! :DDD
Majd az mennyire segíteni fog, hogy nem lesz kaller a vonatodon, akinek sírni tudsz... :D
BTW: akkor az a baseline, hogy kurva sok késés van, már csak azon megy a vita, hogy mennyire tudja ezt lekezelni a MÁV? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fellapoztam a 30a vonal menetrendjét, a négy hajnali zónázót, meg a legutolsó vonatot kivéve, mindenhol ott van a csatlakozásra nem vár jelölés...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vonat nem vár, elindult már 🎶
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Személyvonatok általában várnak a csatlakozásra, a sebes- és gyorsvonatok csak akkor, ha ez nem borít más időzítéseket - ezeket a menetirányító dönti el, és ad utasítást a várakozásra.
Az IC-k és a nemzetközi forgalomban közlekedtetett gyorsvonatok esetén nagyon ritka a csatlakozásra várás. (Jellemzően "csatlakozásra nem vár" jelzet van a menetrendben is)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
aznap 990 forint, előre 650 ft
4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Példa, hogy más országban, hogyan kezelik a problémákat.
- Csatlakozó (Nem RJ, IC, EC jellegű) vonat egy bizonyos késés felett nem vár. (Gondolom ilyenkor jegy adott szakaszra visszajár.)
- RJ, IC, EC egyéb nemzetközi jellegű vonatok sose várnak csatlakozásra, mert felborítják a teljes országos menetrendet.
- Kimaradás esetén új helyjegyet kell váltani (max. 2 órával indulás előtt lehetséges csak) és a kimaradt vonatra váltott helyjegy ára visszajár.
- Lekésett csatlakozásról nincs tapasztalatom, de az utolsó eset állhat fent, de ez csak feltételezés.
A MÁV mostanában ezt a híradások alapján nem tudja, akarja kezelni. Illetve van egy kötelező helyjegy váltás, ami kimaradt járat esetén lehetetlen automatikusan átfoglalni, mert 2x annyi hely ritkán van a vonaton. Ilyenkor illene értesíteni a kalauzt, hogy ezek az utasok felszállhatnak az adott vonatra szóló helyjegy nélkül, de be kell mutatniuk a kimaradt vonatra szóló helyjegyet is. Ez kicsit nyakatekert, de nem töri meg a szabályzatot és viszonylag egyszerűen kezelhető. A pénztárban és az online vett helyjegyeket vissza kellene téríteni.
Nagyobb probléma a vasút állapota. A pálya, a szerelvények, a biztosító berendezések stb. Erről a kormányok tehetnek, mert ők adják a pénzt és nekik is kéne rácsapni az asztalra, hogy a vezetők miért járnak céges autóval vagy miért osztogatnak minden évben jutalmat egy veszteséges, és csőd szélén álló cégnél. Főleg kérdés, hogy miből... Ennél jobban ebbe az irányba nem mennék bele, mert ez politikai kérdés és főleg nem tartozik az eredeti kérdéshez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jogos , de az elvárásom is, hogy az appban lehessen atfoglalni, akár úgyis, hogy önként felajánlja késés esetén!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor egy saját sztori a közelmúltból:
Veszprémből mentem Szegedre még a nyáron. Az applikáció szerint Székesfehérváron kell átszállni, azzal elmegyek Kőbánya-Kispestig, onnan pedig egyenesen hazáig. Nem is rossz!
Mindez a valóságban:
Veszprémből már kb. 20 perc késéssel indultunk el. (17:32 helyett kb. 50-kor.) A Székesfehérvárról induló vonatot így esélytelen volt elérni. Nem baj, Kelenföldről 2 is megy a Kökiig. Az elsőt természetesen nem értem el, a második viszont valami csoda folytán pontosan indult. Gondoltam, nyert ügyem van, 6 percem lesz átszállni, még rohannom se kell.
Hát tévedtem. A 15 perces utat sikerült 25 perc alatt megtenni. Azért még reménykedtem, mivel a Szegedre menő vonat is késett (a Nyugatitól Zuglóig, érted...). Azért annyit nem, hogy elérjem, de integetni még tudtam neki.
Fölszálltam a következőre, ami talán gyorsított személy vagy zónázó lehetett, azzal elmentem Ceglédig. Ott szállt volna föl egy ismerős, de szerencsére megvárt. Viszont közölte velem, hogy az IC kb. 20 percig állt ott, 2 perccel azelőtt indult el, mielőtt beértem. Szóval így lehet egy vonatot kétszer lekésni. :))
Kb. 40 perc múlva bejött a következő vonat, aznap az utolsó. Na mondom, innen már tényleg sima ügy. Fölszálltunk, és... semmi. Kb. fél óra elteltével odajött a kalauz, és közölte, hogy aggodalomra semmi ok, azonnal indulunk, csak csatlakozásra vártunk.
Tényleg, bazmeg????!!!!
Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.blogspot.com
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor egy másik "funny" történet.
Sokat utazom Ausztria és Mo között. Labancoknál van bérletem, iit van félárum.
Természetesen olyan nincs a MÁV-nál, hogy a nk.-i járatokon elfogadjuk a kedvezményt, odaát van.
Ergo a matek azt mondja, hogy vegyek egy nk-i kiegészitőt (5 euró) Hegyeshalom és Bécs között (OBB), Bp-HH meg a MÁV.
Igen ám, de ez csak akkor igaz, ha HH-nál leszálok a vonatról és megyek a következővel, mert különben valami 43 Eurós pótdíjat kellett volna fizetnem.
Leszálltam, felszálltam a következőre, ami Bécs 2 pu-t fordítva érinti és visszaszálltam az eredeti vonatomra :) .
Utasbarát, EU konform van még jelző és igen megtaláltam tényleg ez van a szabályzatba, bár ennek a megtalálása hasonlított, mint mikor Erthur Dent kereste az autópálya terveket :) .
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
miért kell a következőre szállni? én szlovákiába szoktam járni budapestről. határig országbérlet+helyjegy. onnan meg pár eurós nemzetközi jegy.
4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert ez hivatzalosan tiltott.
Országbérletet, belföldi jegyet nem lehet használni nk-i utatzásra.
Belföldi és nk-i menetjegy nem kombinálható.
5.2.1 pont.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ok. határon 15 percet áll mozdonycsere miatt
4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott a pont. A belföldi jeggyel mentél a határig, meglátogatandó az ottani restit, és utána a határtól nemzetközi jeggyel meg mész külföldre.
Anno a KGST idejében egy Miskolc-Budapest-Szob-Párkány jegy jóval olcsóbb volt, mint a belföldi Miskolc-Budapest jegy, úgyhogy általában Miskolc-Bp. viszonylat helyett ilyennel utaztunk - menettértiben is, csak tudni kellett a megfelelő vonatszámot Bp. - Párkány - Bp. között, meg hogy hogyan kezelik a jegyet azon a szakaszon, és Bp.-re érve Bp.-Párkány oda/vissza lekezeltük magunknak a jegyet, úgyhogy bele sem lehetett kötni, hogy nem utaztunk nemzetközi viszonylatban...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni