1200 ló, úszik, és laposra taposná Európát a BYD YangWang U8

1200 ló, úszik, és laposra taposná Európát a BYD YangWang U8

apróság: ebben valódi bőr van nem gagyi vegán bőr, ami valójában ugyanaz a polimer mint ami a pur-habban is van. 

60 milliós ára a kategóriájában kifejezetten kedvező. Akár a Tesla, akár a Merci eléggé messze van ettől az elektromos luxus tanktól. 

Hozzászólások

Nem kell aggódni, majd jön valaki és elmondja, hogy az EV gagyi.

Szerkesztve: 2024. 10. 26., szo – 23:07

60mFt-nek megfelelő jüan. Szóval ha lehetne itt vásárolni, akkor inkább 130-150mFt lenne (a BYD Seal ottani árából kiindulva). Ebből majdnem 10db alap Tesla Model 3 jön ki, vagy EQ-S-ből kb. 3db jobban felszerelt. Szóval hasonlítgatni kár, Karotta is elmondja, hogy nem nekünk, nyugati csóróknak készült ez, fel sem merül, hogy itt árulni akarnák. Az, hogy távol van egy Mercitől, megint csak túlzás, a videó végén elhangzik, hogy elég ijesztő, hogy ekkora lemaradás után ott tartanak, hogy pár centire vannak csak "Európa legtetejétől", ami alatt nyugodtan lehet érteni egy S osztályt is akár. Ha nem baj, én inkább neki hiszek, mert mindkettőben ült. Ugyanakkor nyilván átjött amit mondani akartál, és egyetértek vele, de azért túlzásokba ne essünk (bár az egész autó egy rohadt nagy túlzás).

A "teteje" szóhoz hozott példát: Maybach. S osztály gyakorlatilag kommersz, mert ugyan luxus minden elemében, de csak az értelmes szintig. Itt meg azokról beszélget, ahol hajlandóak sokat fizetni értelmetlen, de még nagyobb luxust mutató dolgokért.

EU-ban ugyanazért lesz csak mutatóban, mint Hummer meg Cybertruck. Nem elég, hogy macerás a teherautó jogsi, a használat még macerásabb adminisztrációs szempontból, az meg ugye nem a luxus érzést segíti.

Brutális gép. 

El kell ismerni, hogy Kelet-Ázsia megérkezett technológiai és amúgy mindenféle szempontból. Amit az európai gyártók megtehenek, hogy mentsék, ami menthető, az az, hogy kiszervezik a fejlesztést és a gyártást ezekhez. Amolyan tartsd közel az ellenséged elven. Így mindenki nyer: a kínai európai márkanév alatt árulhatja a portékáját, így nagyobb profitot realizálhat, az európainak marad a piaca meg az arca.

Azzal is gondolom tisztában van mindenki, hogy az a cél, hogy bármi áron kiszorítsanak minden komoly konkurenciát (a'la temu).

[Falu.Me]==>[-][][X]

Épp a fordítottja történik, úgy kerül európai márkanév alá kínai autó, hogy ők szervezik ide a gyártást, és az időben kapcsoló márkáknak így van esélyük olcsó elektromos autóra, amit maguk nem tudtak összehozni. Lásd Stellantis lengyel gyára: https://www.vg.hu/cegvilag/2024/06/leapmotor-szuperolcso-kinai-villanya…

Ez csak egy luxusautó, azért hogy a gazdag kínai az import luxusautó helyett a belpiacos luxusra herdálja a pénzt. Japánban is van ilyen márkára példa, a Century. Nincs benne műszaki innováció, olyan megoldás debütálása, amit a byd eddig nem tudott volna. Nagyobb energiasűrűségű, rövidebb töltési idejű, sokkal olcsóbb akkumulátorok amik EV térnyeréshez az újabb inflexiós pontot jelenthetnék. Ahhoz hogy "megérkezzenek", az ilyen innovációk létrehozására is képesnek kellene lenniük, nem csak a mások innovációinak nagy skálán másolására. Ne legyen félreértés, sem az EV-vel, sem a kínaiakkal nincsen bajom. Mérnök vagyok, nyitott az újdonságokra, mindegy melyik ország áll elő vele, ha a kínaiaktól érkezik kereskedelmi termék formájában is elérhető cella innováció, akkor övék lesz a kredit. Csak ez az autó semmi különös, egy újabb az EV luxus suvok tömegében. Belpiacos luxusautót már évtizedek óta gyártanak (hongqi) a világpiacra nem mentek ki vele, ahogy az oroszok sem az aurus-al, vagy a japánok az említett Centuryval. Nem olyan jelentőségű modell, mint egykor pl. a model s, vagy az első ev leafek voltak.

ami a legfontosabb: "110 evet ugrottak at, hogy centikre legyenek az europai autogyartas csucsatol" 

Nem kell csodálkozni. Kínában csak úgy lehet autót gyártani, hogy egy helyi vállalattal szövetkezel. A naiv európai meg azt gondolta, hogy a kínai ül és nézi. Ezek elloptak minden technológiát, eleinte nevettünk a Mercedes, BMW stb. klónokon, mára kinőtte magár.

Mindeközben az európaiak a mai napig a munkaidő nagy részét azzal töltik, hogy bizonyos megoldásokon civakodnak. Ebben ez iparban dolgozok én is, nap mint nap látom, ahogy valamit kigondolunk, eldöntünk, oszt jön egy másik részlegbeli és keresztbe tesz az egésznek, vagy ha nem éppen ő akkor valaki az ár kalkulációval kitalálja, hogy túl drága, 2-3 centtel kevesebb kellene és áthúzza az egészet.

E mellé még a diktatúra is társul, Kínában nincs sztrájk, 8 órás munkaidő, stb. Ott örvendesz hogy lyuk van a seggeden és befogod a szád.

Minden hulla a Mount Everesten valamikor egy nagyon motivált ember volt.

A bőr plusz pont. A 272 Le teljesítményű motor az csak egy range extender :-)

110 lóval simán autópályázok. Nem mintha szeretnék vezetni. Muszáj-közlekedőedénynek tartom az autót.

echo crash > /dev/kmem

>110 lóval simán autópályázok.

Könnyű úgy, hogy eddig a 200Le 1.5T volt a sok, de mostantól 3.5T-ás szörnyekkel fognak 1000Le-vel jaszkarizni. Mi meg majd beszarunk a közlekedőedényeinkben, hogy ez meg mi és hogy. Reménykedhetünk, hogy az AI "vezetéstámogatás" nem pont minket akar megölni.