[megoldva] Amazon, nem tudok fizetni.

Fórumok

Rendeltem volna egy kb. $210 értékű valamit, aszondják "We have canceled your recent Amazon.com order(s) because your credit card may no longer be active.".
A limitek bőven rendben, az egyenleg bőven rendben, a debit kártya aktív, napi szinten használom. POS vagy Apple pay, Simple, PayPal, Parkl, Díjnet, bármi.

Gondoltam elqrok 2 órát az életemből, csak hogy fizethessek, és még a bankommal is beszéltem kétszer. Ott minden rendben.

AI szintű Amazon segítség jött szembe. "Resolve a Declined Payment" néven.

Have you exceeded your credit limit?
(Nem.)

Did you enter your credit card number, credit card expiration date, billing address, and phone number correctly in Your Account?
(Igen. A kártya mentve, használtam párszor itt.)

Is your purchase outside of your normal spending range?
(Nem.)

Some banks will block transactions due to security concerns.
(Nem, beszéltem velük 2x is.)

Does your issuing bank have special policies regarding electronic or internet purchases?
(Nem.)

Nem akarok másik bankkártyát megadni a költős kártyámon kívül. Megint/mindig itt tartunk, jó szocialista módjára könyörögnöm kell hogy fizethessek. Nem változott semmi. (Vásároltam már ezzel a kártyával ugyanitt jóval többért is, még mielőtt...)

Hozzászólások

Szerkesztve: 2024. 10. 15., k – 18:02

Nekem régebben a számlázási címmel volt problémám, fontos, hogy azt add meg ami a banknál evidálva van a kártyához.

Sajnos nehéz az ilyet megoldani mert a felelősség elveszik a két fél között: az Amazon a bankodhoz fog irányítani, a bankod vissza.

Ilyen helyzetekre amúgy Revolutot tudom ajánlani.

Próbáld meg az egészet törölni és újra hozzáadni. A kétfaktoros megerősítéssel is lehet probléma, vagy a CVV kód hibás esetleg.

Azért a kártyaadatokat újra beírnám kézzel. Bizonyos jelszómanagerek megjegyzik és a lejárati dátumot MAGYAR, azaz az iso formában írják be, néha az évet nem kettő, hanem 4 számjeggyel. Ez az amazon rendszerében nem működik jól.

Törölni nem tudtam a bankkártyám, de hozzáadtam ismét koppra ugyanazt a -régebben mindig működő- kártyát, koppra ugyanazokkal a helyes adatokkal. Nem jelent meg másik kártya a walletben. Röhögtem is egy jót, hogy ugyanazt a kártyát elfogadta mégegyszer.

S lőn, utána levonták amit le kellett. Külön köszönet az Amazonnak azért, hogy újra és újra ki kellett keresnem a terméket, mert a "We have canceled your recent Amazon.com order(s)" e-mailek után semmilyen historyban nem szerepeltek.

Köszi a tippeket egyébként, lesz mini PC-m :) Bámulatos a szolgáltatás minősége, nem leszek törzsvendég.

echo crash > /dev/kmem