- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Két monitort adtam meg válaszként, a középső (legnagyobb) képernyőn van a kód (IDE), a laptop saját képernyőjén meg a browser / terminál (munkától függően). Van még egy harmadik is, minden más dolognak, de azon nem folyik "érdemi munka". :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én 3-at, lehet hogy igazából 2 lesz az:
- 2db 24"-os dokkoló DP + laptop saját kijelzője
vagy a másik:
- MAC mini + 2db 24"-os
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A nullát ez esetben hogyan kell értelmezni? Papíron programozás, fejben, vagy valamilyen más HID segítségével? 🤷🏽♂️🤭
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kártyalyukasztó, szalaglyukasztó, numerikus billentyűzet + néhány digites hétszegmenses kijelző, stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
'86-87 táján a Számalkon volt egy PDP-11 RSX11-M oprendszerrel. A terminálszobában a terminálok egy része képernyő volt (zöld monchrome monitorral), a másik fele pedig bllentyűzettel és nyomtatóval ellátott terminál (ilyen esetben van értelme a sor-orientált editoroknak, az RSX-en ezt épp edi-nek hívták (máshol volt ed meg edlin, és még fene tudja, milyen variációk).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Számalkon volt SZM4 is, a PDP1140 orosz megfelelője, rajta OSzRV/E rendszerrel (Операционная Система Реального Времени/Extended) amit állítólag Kazanyban fejlesztettek, de a rendszer forrása a kommentek kivételével megegyezett az eredeti RSX11M forrásával. Egy helyen hibáztak az eredeti fejlesztők és nem követték pontosan a kódolási előírásokat, így az oroszok komment eltávolítója benne felejtette David Cutler nevét.
Amúgy a PDP11 és annak keleti megfelelői is (magyar TPA, orosz/cseh/keletnémet SZM4) nagyon szuper gépek voltak, az RSX11M is jól össze volt rakva. Nagyon sokat tanultunk belőlük/általuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Programozokat hasznalsz programozashoz. Te meg jol megmondod, hogy mi legyen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Screen reader. A régi munkahelyemen egy vak kollégám, aki fejhallgatóval programozott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(x) nulla: 4k TV + a laptop saját kijelzője
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szoval kettot.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezt hogy szamoltad ki?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát egyik se monitor. Én is laptopra kötve használok 2 monitort, így 2t jelöltem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Abban igazatok van, hogy trey néha irdatlan pongyolán tudja kiírogatni ezeket a szavazásokat, de a szíve mélyén mindenki tudja, hogy a költő a kijelzők számára volt kíváncsi, nem a monitorra. Tehát játszik az tévé, laptop beépített kijelzője.
“The world runs on Excel spreadsheets.” (Dylan Beattie)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
így van. tehát a fenti helyzetben 2 a helyes válasz szerintem. nullat egy vak programozó használ.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na oké, de a háromból csak egyen programozok, akkor mennyi? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1 nagy + 1 kicsi = 0.
Rendben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztos nem tellett neki, csak sima M3-ra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak részben kapcsolódik a szavazáshoz, de ha már előjött a téma, megkérdezem.
Az új, hajlított monitorok mennyire alkalmasak fejlesztéshez, esetleg kifejezetten zavaró a nem sík felépítés?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az új, hajlított monitorok mennyire alkalmasak fejlesztéshez, esetleg kifejezetten zavaró a nem sík felépítés?
Én teszteltem, nincs semmi gond vele. Kimondottan kellemes is.
De!
Végül abból a megfontolásból, hogy ha elromlik, akkor addig nincs monitorom. Ezért 3db nagyon vékony kávával rendelkező 24"-ossal helyettesítettem. Ha 3-ból egy vagy kettő szervízben van, akkor sincs probléma.
És nem bántam meg. Állványra raktam őket, és ha valakinek mutogatni kell bármit is, csak a két szélső közül valamelyiket kifordítom, és egyszerűbb a prezentáció. Nem egymás nyakába lihegünk közbe.
Az ablakok dobálása más és más helyre és méretre sokkal jobb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ki kell próbálni, nálunk aki ilyet választott az rühelli.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem az van, igaz csak 32". eleinte nagyon fura volt hogy gorbul a szoveg de hamar hozza lehet szokni. elotte egy sik 32" volt ott meg az volt zavaro hogy folyton valtozott a fokusztav (ekkora szelessegnel mar 10-15cm a tavolsagkulonbseg a szem es a monitor kozepe/szele kozott) ahogy olvastam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vagyok programozó, de az se igaz, hogy nem programozok. Mindig is csak 1 monitort használtam. Általában többnek nem is volt soha hely, meg igényem se volt rá. Ha kijelzők között akarok ugrálni, arra ott vannak a virtuális asztalok, amik minden WM/DE-be be vannak építve.
Még virtuális asztalra se lenne szükségem, ha nem tiling WM-et használnék, ahol lényegében csempéző kiosztást váltok vele egyszerre több alkalmazásra. Az egy adott kiosztást alkalmazó futó programok egy adott virtuális asztalon vannak. A több monitor eleve szétszórná a figyelmem túl sok dolog között, szeretek egy adott feladatra koncentrálni.
Nem lep meg, hogy Torvalds csak egy kijelzőt használ. Mindig is konzervatív volt, 2-3 terminálon kívül nem is nagyon használ mást, egyikben uemacs, a másikban git, a harmadikban debug, és annyi az igénye. Bőven megtehetné, hogy 6 monitort is használjon, de amihez ő hozzászokott az évek folyamán, azon nem változtat. Ha 1 monitorral kezdte, azzal is fog a sírba menni. Valami 21 éve ugyanazt a disztrót (Fedora), DE-t (Gnome), ugyanazt a terminált (Gnome Terminal), ugyanazt a színsémát (kicsit hasonlít a solaris light-ra), 33 éve ugyanazt a text editort (uemacs saját forkja, semmi divatos bloat IDE), létrehozásától fogva csak a git-et, stb. használja. Sose változtat a jól beválton.
“The world runs on Excel spreadsheets.” (Dylan Beattie)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze azt se hibáztatom, aki több kijelzőt használ, biztosan megvan a jó oldala, kérdés megéri-e. Régen még azt mondtam volna rá, hogy extrém igény, de a kijelzők elég szépen lementek árban, így luxusnak semmiképp nem mondanám már manapság. Én inkább csak a helyet sajnálom rá, meg nem látom, hogy nekem hogy térülne meg.
“The world runs on Excel spreadsheets.” (Dylan Beattie)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> a helyet sajnálom rá
akkor neked valo az apple vision pro :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kérdés megéri-e
A valasz: meg. Joval kevesebb a context switching.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a két monitor közül kivesszük a köztük lévő helyet és a keretet, akkor egy monitort kapunk. Nem kell mindent kényszeresen full screen-re nyitni. Most, hogy írom ezt a hozzászólásomat, nincs a Firefox ablaka teljes képernyőre nyitva.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fókusz szempontjából nem hatékony így használni a gépet. Hamar elviszi valami esemény.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt nem értem. Az a baj, ha több ablakot látsz? Mert eddig az volt a több monitor melletti érv, hogy ne kelljen az ablakok előtérbe hozásával vacakolni, amikor olvasod a katalóguslapot, aztán nézed a kapcsolási rajzot, végül az IDE felületén leírnád a kódsort, hogy mennyit írj az adott regiszterbe. Ha ezeket egyszerre láthatod, az kényelmesebb. Erre most meg azt mondod, az nem jó, mert a másikra figyelsz. Valamit nem értek a mondanivalódból.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OK. Ha felosztva használod az más (SUPER+ARROW), de amikor egymás hegyén-hátán van minden, az full gáz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, értem. Nem egymás alá lapolva gondoltam, hanem „csempézve”.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem azt mondtam, hogy 1 monitor = 1 ablak. Azt mondtam, hogy (minimum) 2 monitor kell (nekem) ahhoz, hogy minden kiferjen, es ne legyen contezt switch. De inkabb 3, hogy lassam a vegeredmenyt is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha van egy darab 4k-s monitorod, az ekvivalens azzal, mintha lenne 4 db full HD, amelyek között nincs keret meg levegő. Csak az 1 db 4k-s monitor szebb konstrukció, mint a 4 db full HD.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, csak egy olyan 4K monitor, ami legalabb akkora, mint a mostani 3 db fullHD 4K monitorom sorban egymas melle rakva, az konkretan megfizethetetlen, illetve hirtelen abban sem vagyok biztos, hogy ilyen keparannyal letezik egyaltalan monitor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A képernyő mérete többet számít, mint a felbontás. Jelenleg 2 db 25" méretű monitorom van, egyenként 2560x1440 felbontással. Ha lenne egy 27" 5K monitorom, akkor nyilván ennél nagyobb felbontásom lenne, viszont kevésbé lenne használható az összességében kisebb méret miatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3 monitor balról jobbra:
Output+debug,
IDE,
IM+Mail
Előnye, hogy nem.kell taskot váltani, hamar kiderül mi fontos, mi nem. Segít fókuszban maradni. Nem kell.keresgélni, hogy hol tartottam, mit csináltam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Munkaba a laptopnak van egy usb-c vel megoldott docking station-je ahol van akkor a desknel egy monitor, billentyuzet+eger. Szoval 2, de ha gyarlatogatas van akkor ertelemszeruen csak 1, meg otthon is csak 1.
nn1505
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kódoláshoz csak egyet használok, a második kijelző minden másra van :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
milyen monitort érdemes venni most programozói munkára ami jó a szemnek?
márka, technológia, egyéb
épp aktuális a téma és lemaradtam
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt neked kell tudni, hogy mennyi helyed van, milyen kimeneteid vannak, milyen fényerő, színhűség, panel kell, mennyit szánsz rá.
“The world runs on Excel spreadsheets.” (Dylan Beattie)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
24 inch
mind 3 kimenet
középkategóriás
irodai munkára kell, nincs gaming
a legfontosabb hogy ne bántsa a szemem és lehessen szabályozni a képét
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
24 inch :DDDDDD
a 2000-es evek hivott hogy varnak vissza szeretettel
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkább 2010-es évek lesz az. A 2000-es évek elején még 14-17 inch volt elterjedt. Ráadásul CRT. :)
https://edition.cnn.com/2000/TECH/computing/06/27/top.monitors.idg/index.html
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem vágom hogy most a mértékegységet tudom rosszul vagy túl pici?
sztem ez standard irodai méret, ennél nagyobb sztem nekem már kényelmetlen, ti mekkorát használtok?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
27" volt a standard 2015 korul, azota bejottek a 32-34-es ultrawideok
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minimum QHD 27", a fullHD 1080 sora elég kevés. Bár másodlagosnak elmegy állítva logot olvasni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem programozok (persze gányolok scripteket, de ezt nem nevezem programozásnak). Viszont két monitort használok. Hobbira is, munkára is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Alapból 1. A lényeg, hogy mindent fejben kell tudni tartani, a rövid távú memóriát kell edzeni. És akkor igazából egy 1 sort mutató "monitor" is elegendő lenne :-)
Próbáltam több monitort használni, de nem igazán vált be a jobbra-balra nézegetés. De csináltam már amikor valami vizuálisat programoztam, hogy egyiken szerkesztettem és a másikon láttam az eredményt. Ami olyan feladat, ahhoz nem rossz.
Néha van, hogy több helyi fizikai gépet is használok, akkor annyi a monitor ahány a gép.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Autót, hogy vezetsz? Na pont így kell használmi a több monitort is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
de minek ehhez monitor? csak lediktalod az AI-nak es kesz, nem? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez szerintem az adott ember memória készségeitől függhet. És valószínűleg eléggé romlik generációról generációra is, ahogy egyre jobban támaszkodunk eszközökre.
Engem teljesen kinyír ha váltogatnom kell ablakok között, mert nincs meg az egész fejben. Akinek megvan annak ez sokkal jobban mehet ez a váltogatás.
Ami amúgy teljesen elképesztő, hogy x száz évvel ezelőtt, hogy írtak meg 700 oldalas könyveket, patent logikai szerkezettel csak papíron. Szerintem sokkal erősebb volt az ahogy szerkezeteket tudtak fejben kezelni, nem csak felületeken rendezgetve. Szóval azt írta le, ami már megvolt fejben, nem így toldozgatta foldozgatta.
Mellesleg még korábban elvileg hosszú szövegeket is tudtak fejből.
Ebből az is jöhet, hogy értelmes amikor valaki azt mondja, hogy a chatGPT-t csak annyit használja az ember amennyit szükséges, és ne építse le azt, ami amúgy megy fejben, ha a sebesség nyereség nem számottevő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Szóval azt írta le, ami már megvolt fejben, nem így toldozgatta foldozgatta.
hat ebben azert nem lennek biztos. siman irhatott eloszor egy vazlatot es tartalomjegyzeket papirra aztan tetelesen uj lapra kifejtette oket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilván írt. De szerintem ilyen méretű teoretikus műveket nem nagyon lehetne abban a stílusban papíron, ahogy ma írunk. Sokkal kevesebb módosítást lehet csinálni papíron. Ezt a minden mondatot javítgat az ember, átrendez sorrendet stb. ott így nem lehetne szerintem. Én magamon nagyon érzem, hogy szinte a felületen gondolkodok. Nem a fejeben rendezem a dolgokat hanem a képernyőn.
De nem ismerek konkrét kutatást erről, csak ez az érzésem. Viszont azt szerintem még valami előadáson hallpottam, hogy voltak emberek, akik a Bibliának (vagy ami az adott kultúra alap szövege volt) hosszú részeit tudták fejből.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes fordulat, hogy akár még az is lehet, hogy papíron _könnyebb_ írni, legalábbis miután felépítette a mentális modellt a szerző, utána már kevesebb idő megcsinálni a könyvet, mert mindent elsőre készre ír, és nem szarakodik apróságokon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kifejtened hogy kovetkezik abbol hogy valaki papirra vetette a gondolatait, az hogy ott nem volt piszkozat, javitas/toldozas foltozas?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyet, de azt KVM-mel 3-4 gépen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vagyok hivatásos programozó, de szoktam programozni. Soha nem gondoltam, hogy egy bármilyen sima monitor ne lenne tökéletes a feladatra. A programozást egy Junoszty TV-n kezdtem, aztán mindenféle Hercules-CGA-EGA-VGA monitorokon folytattam, jelenleg egy 12,1"-os Thinkpad X280 notebookom van, meg az asztali gépnél egy mittomén' hány collos szokásos TFT monitor. Egy terminálablakban fut az editor, (pár éve lejöttem a 80x24-es terminálról, jelenleg 132x44-es terminálablakot használok), esetleg egy másik terminálban nyitok valami debuggert vagy egyéb segédeszközt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1-et jelöltem... De mivel a 32"-es 4K monitor ezért prímán be tudom osztani, hogy legyen belőle 4db 15,6-os méretű FHD méretű ablak.... Vagy 2 vagy 4 "monitoros " módban használom...
Szerintem a kettő között van az igazság fél úton és az is elég szubjektív. Ha Linus-nak nem kell 3-4 párhuzamos helyről összehúzni infókat akkor neki elég 1 monitor. De amikor van egy IDE, egy JIRA/Confl, ne adj Isten egy Figma, meg egyéb PDF specifikáció, és még 1-2 plusz tool, amik között gyorsabb szemmel váltani, mint Alt-Tab-ot nyomkodni, akkor jól jön a multi monitor.
De hozzáteszem a 6 azért már a ló túloldala.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha valaki VR-headsettel programozik, akkor az nulla monitornak számít? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen
[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem.
Az kettőnek számít.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Laptopot hasznalok par eve. Annak a sajat monitora teljesen jo programozashoz.
Ha itthon vagyok, radugom a type-c hubot, igy lesz plusz egy billentyuzet, meg 2 monitor (ezek kozul csak az egyik megy a hubba, masik a gepbe kozvetlenul).
Mindig ami elottem van, az az elsodleges, amik oldalt, azokat kevesbe hasznalom. Chat/mail/kereses ugy kenyelmesebb, ha ki tudom rakni, es mindig ott van. Ha hosszabban kell olvasnom valamit, egyszeruen athuzom kozepre, utana mehet vissza. "Favago" munka kozben YT/zene szinten valamelyik oldalso monitoron megy - bar mehetne hatterben is.
HTML-t meg CSS-t kifejezetten kenyelmes ugy irni, hogy latod real time az eredmenyt, full screen bongeszoben (nem egy csikban az IDE-vel azonos monitoron) valtogatas nelkul. De alapvetoen keveset frontendezek.
Ugy lett 3, hogy az elozo elsodleges monitorom elkezdett csikozodni. Elsodlegesnek nem hasznalnam, de chatre jo. Szoval vettem kozepre egy nagyobbat, es - ha mar van - a kicsit hibas kiment a jobb szelre. De enelkul is kibirnam - szoktam is haton fekve programozni, hogy a gep a mellkasomon van - ilyenkor az az egyetlen kijelzo.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem csak programozáshoz, de pl. üzemeltetéshez is hasznos a két monitor.
És minden olyan tevékenységhez, ahol kívánatos egy nagy "ablak" állandó képernyőn tartása, de közben más ablakokat is használni kell.
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vargane es Tarsa Bt-nel egy is eleg lehet. Mashol egy mozivaszon is keves...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mikrokontroller programozásnál teljesen jól megvagyok 1 monitorral. Angular debug-ban meg kevésbé.
Általában ha van UI akkor szeretem ha van 2 monitor. Akkor is jó 2 monitor ha valamit felügyelek, és képletesen csak a nagy piros jelnél kell beavatkozni.
3, vagy akár több monitor meg tök jó ha nem egyedül vagyok. Az egyik monitort ki lehet tükrözni kollégáknak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor még programoztam, egy monitort használtam.
Manapság, jellemzően két monitort használok mindenféle tevékenységhez (játékhoz csak egyet). Bármikor, amikor több alkalmazást kell egyszerre használni, vagy mondjuk két különböző dokumentumot egy alkalmazásban, azt több monitorra teszem, hogy egyszerre lássam őket, (így csökkentve a váltogatás veszteségét).
Bizonyára, ha most programoznék, szintén ugyanezt a konfigurációt használnám. Nem mennék vissza egy képernyőre csak azért, mert valaha úgy programoztam.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1db 65"-os 4k kijelzo, az ablakokat kihuzom a sarkara igy 4 ablak van rajta. akkor ez 1 vagy 4?
neked aztan fura humorod van...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 Erre a megoldásra, én is ezt használom itthon. Sajnos a legtöbb alkalmazás rosszul kezeli a 4k-t. Cégeknél, ügyfeleknél meg amire mód van.
Nálam ez 4 kijelzőnek számít.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Sajnos a legtöbb alkalmazás rosszul kezeli a 4k-t"
tudnal erre peldat mondani?
kde alatt nem tapasztalok ilyet, bar nem is sok alkalmazast hasznalok.
neked aztan fura humorod van...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Windows platform: Java-s alkalmazások, régebbi e-Szignó, régebbi e-Szignó kártyakezelő. Képtelenek kezelni a skálázást, kézzel kell barkácsolni, ha lehetséges.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Parhuzamostan hasznalok KDE-t meg Win10-et. Elobbi majdnem tokeletes 4k-n, utobbi csapnivalo. Egyelore visszavaltottam fullhd-ba.
Ami rosszul kezeli: Arduino IDE (ez mindenutt, pici betuk vannak, skalazast nem veszi at a menu), ill. (regebbi) jatekok szinte mindegyike. WH40k-ban pl. teljesen olvashatatlan mennyi resource-od van.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mondjuk engem a felbontas is erdekel, mert 32" 4k mellett nem erzem szukseget tobbnek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1db 27", 5K 5120 x 2880px...mindenre IS elég :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem programozok. Vagy ha igen, azt a programozók nem annak hívják
hup.hu##article[data-comment-user-id="16401"]
hup.hu##article[data-comment-user-id="4199"]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Munkahelyen 2 db 32" 2560x1440 monitort használok, de a tényleges kódolás csak az egyik monitoron történik, a másikon meg minden egyéb olyan anyag, infó, jegyzet, ticket, mail, stb. ami a programozáshoz szükséges.
Home officeban egy 14"-os 1920x1080 noti kijelző és egy 32" 2560x1440 monitort használok. Noti kijelző lekapcsolva, mert a mérete és felbontása miatt úgy is 150%-os nagyítást kell használni hogy lássak is rajta valamit, úgy meg nem sok minden fél el rajta. Így marad a 32"-os, ami önmagában baromi kényelmetlen, hogy nincs mellette az irodában megszokott másik kijelző.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
van egy gorbe 32" 4k es egy 21" fhd oldalt, de csak a nagy monitoron dolgozok (elfer ott is minden), a kicsin olyanok vannak amire neha ra kell nezni, de nem kell allandoan figyelni, pl. notificationok, emailek, munin/dashboard, kamera kepe, valami letoltes/frissites progressbarja stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
57"-es samut senki? en azon gondolkozom mar egy ideje
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Programozáshoz 240 Hz? Nem mindenki játszik. Ennyiböl inkább 3 db jobb fajta 50es tv.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hulyeseg. a tv flat, forgathatod a fejed ossze-vissza. ez meg immersive, 1000R, es elfer rajta 2db teljes 4K-s kepernyo ha akarod (vagy az uj FW-vel mar 3 kulon kepet is tud PbyP)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálam ez így van:
https://linuxuser.hu/2023/12/11/otthoni-iroasztalom/
Forgatom a fejem, de az nem tesz neki rosszat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Mekkora az asztal? 220×110 cm
epp kerdezni akartam hol vettel ekkorat, puzzle kirakashoz jo lenne :)
> Emiatt ez megy a szemétbe pár éven belül.
azert szolj hova dobtad ki ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerkezet elektromos-liftes, szóval esélyes, hogy megtartom. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vision Pro?
Mac Virtual Display will feature a higher resolution and larger size — creating an ultra-wide display that is equivalent to two 4K monitors side by side. To create the perfect workspace, visionOS 2 also adds mouse support for additional workflow options, and Vision Pro will now reveal the user’s physical Magic Keyboard — even when they are fully immersed in an Environment or app.
https://www.apple.com/uk/newsroom/2024/06/visionos-2-brings-new-spatial…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nyakon nagy a terheles a monitorhoz kepest (x >> 0), es egyelore ez meg csak terv, nincs kihozva (de fixme)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kettőt, olykor hármat is.
Nem olyan rossz logokat a szemem sarkából látni, de előfordult olyan is, hogy a második monitoron 3-4 terminál ablak volt nyitva, első monitoron pedig fejlesztőkörnyezet.
pl. egyiken mikrokontroller üzenetei, másikon szerveroldali feldolgozó üzenetei (amivel előbbi kommunikál), a fejlesztőkörnyezet pedig külön monitoron.
...vagy NYÁK-tervezésnél jól jön, ha a kapcsolási rajz kitehető egyik monitorra, másikon mehet a NYÁK bekötése... vagy egyik monitoron szoftveres fejlesztőkörnyezet, másikon kapcsolási rajz, esetleg harmadikon a debug üzenetek.
...vagy egyik monitoron afféle webfejlesztés, másik monitoron a weboldal, harmadikon logok...
Mindez persze megy egy monitoron is, de itt meg segítség tud lenni a multi-desktop is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2-re szavaztam: laptop monitorja és egy ultrawide... ez valójában szerintem hármat ér, mert bőséges kényelemmel elfér két ablak egymás mellett az ultrawide-on és így is szoktam használni: a külsőn az IDE és a böngésző, a laptop kijelzőn a slack és a terminal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kettőt jelöltem. Monitor + laptop kijelző itthon (itt vagyok többet , ezért ezt jelöltem ), irodában 2+1 a felállás.
“Luck Is What Happens When Preparation Meets Opportunity" - Seneca
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tipikusan egy, amin az IDE van. Munkahelyen a két laptop saját képernyője miatt ez lehet három, ilyenkor valamelyikre kiteszem azt a kapcsolási rajzot, aminek a firmware-ét írom, meg például a másikra a mikrokontrollernek, vagy egyéb programozható eszköznek az adatlapját. Egy monitor esetén pedig lapozok ezek között.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 6+ szavazok dobhatnanak egy kepet a setuprol erdekelne, hogyan van megoldva illetve mire kell 6 monitor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni