Hozzászólások
P1
Pos | No | Driver | Car | Time | Gap | Laps |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:14.606 | 32 | |
2 | 11 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:15.374 | +0.768s | 32 |
3 | 31 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:15.418 | +0.812s | 28 |
4 | 21 | Nyck De Vries | AlphaTauri Honda RBPT | 1:15.504 | +0.898s | 27 |
5 | 10 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:15.545 | +0.939s | 27 |
6 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:15.547 | +0.941s | 24 |
7 | 20 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:15.689 | +1.083s | 22 |
8 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:15.694 | +1.088s | 28 |
9 | 55 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:15.726 | +1.120s | 27 |
10 | 63 | George Russell | Mercedes | 1:15.753 | +1.147s | 32 |
11 | 4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:15.783 | +1.177s | 25 |
12 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:15.845 | +1.239s | 29 |
13 | 24 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo Ferrari | 1:15.906 | +1.300s | 24 |
14 | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri Honda RBPT | 1:15.915 | +1.309s | 27 |
15 | 18 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:15.939 | +1.333s | 25 |
16 | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo Ferrari | 1:15.978 | +1.372s | 24 |
17 | 81 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:16.353 | +1.747s | 26 |
18 | 27 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:16.461 | +1.855s | 28 |
19 | 2 | Logan Sargeant | Williams Mercedes | 1:16.506 | +1.900s | 30 |
20 | 23 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:16.630 | +2.024s | 28 |
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi a lényeg?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
20 pilóta versenyez a pályán. Az első 10 VB pontot kap, az első 3 pedig trófeát is.
Szezon végén aki a legtöbb VB pontot gyűjti az lesz a világbajnok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> Az első 10 VB pontot kap
25-öt, ha nem szakad meg túl korán a verseny, illetve tud még egyet szerezni a leggyorsabb körert
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgy értette, hogy az első 10 helyezett kap VB pontot. Csak nem tud fogalmazni jól. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dehogynem, te is értetted. Aki benne van, talán érti :)
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
valóban, bocs BlinTux
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem semmi baj a fogalmazással, a mondat második fele egyértelművé teszi, hogy a 10 és a 3, a versenyzőkről szól nem a vébé pontokról.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
P2
Pos | No | Driver | Car | Time | Gap | Laps |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:13.907 | 33 | |
2 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:14.077 | +0.170s | 29 |
3 | 27 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:14.177 | +0.270s | 30 |
4 | 11 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:14.219 | +0.312s | 29 |
5 | 31 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:14.242 | +0.335s | 29 |
6 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:14.246 | +0.339s | 31 |
7 | 55 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:14.274 | +0.367s | 31 |
8 | 63 | George Russell | Mercedes | 1:14.392 | +0.485s | 30 |
9 | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo Ferrari | 1:14.448 | +0.541s | 31 |
10 | 10 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:14.457 | +0.550s | 28 |
11 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:14.549 | +0.642s | 30 |
12 | 81 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:14.583 | +0.676s | 29 |
13 | 24 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo Ferrari | 1:14.585 | +0.678s | 28 |
14 | 4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:14.694 | +0.787s | 29 |
15 | 20 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:14.713 | +0.806s | 23 |
16 | 21 | Nyck De Vries | AlphaTauri Honda RBPT | 1:14.785 | +0.878s | 32 |
17 | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri Honda RBPT | 1:14.840 | +0.933s | 33 |
18 | 18 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:15.010 | +1.103s | 30 |
19 | 23 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:15.056 | +1.149s | 31 |
20 | 2 | Logan Sargeant | Williams Mercedes | 1:15.415 | +1.508s | 32 |
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Track dominance - Alonso vs. Stroll:
Track dominance between Fernando Alonso and Lance Stroll
by u/Conscient- in formula1
100% vs. 0%
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Alonso és Hülkenberg jól betalált, utóbbinak azért is nagyon szurkolok, hogy vééégre találjon már szemet. Nagyon sokat melózott már ez a fiú méltatlan körülmények közt. Ezt a duplanullás Ocont viszont most már másodjára nem értem mit keres a 10-ben. Én nem adnék neki ülést, mint ahogy Strollnak sem, meg a F2-ből felszopottaknak sem. Nálam ez mind szart lapátol a lovak alól, mintsem millió dolláros műszert kezel, tétre.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minden pénzt amit erre a sz@rra fordítanak el lehetne költeni értelmesebb dolgokra is. Illetve ha nem fordítanának rá semmit, az is értelmesebb lenne. A pályák építése, a versenyek és logisztika CO2 lábnyoma stb. Jól meg kéne adóztatni az egész F1-et, aztán magától felszámolódna.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tőled, amekkora kommunista vagy, mást nem is vártunk...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a szar igen jelentős úttörője a környezetbarát technológiák fejlődésének... A fejlődésnek nem szabad gátat szabni, max terelni a helyes irányba, arra meg tökéletes a F1.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a szar igen jelentős úttörője a környezetbarát technológiák fejlődésének...
Fetrengek a röhögéstől. Hamarosan önvezető F1-es autók fognak körözni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az önvezető autó azért környezetbarát, mert...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kezdetnek: 3L-es V10 szivobenzinrol szep lassan 1.5-1.6L hybrid turbofeltoltos meg energiavisszanyeros rendszerekre valtottak. Itt (stressz)teszteltek ki a KERS-t, mielotti mindennapiva valt utcai elektromos es hybrid autokban a fekenergia visszanyerese.
Elkepeszto baromsagot irtal - szokasodhoz hiven.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért azt erős túlzásnak érzem, hogy a fékenergia-visszanyerést az F1-nek köszönhetnénk.
2009-ben jelent meg az F1-ben. Ezzel szemben az első Toyota Prius már 1997-ben tudta, és 2009-ben már a harmadik generációnál és 1 millió feletti eladásnál járt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ott lett stressztesztelve. 7-es BMW-be pl. ezutan kerult, mert a Prius megoldasa finoman szolva "nem eppen sportvaltozat".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én meg azt mondom, hogy a legtöbb innováció az űrkutatásból, a repülőgép iparból, és a hétköznapokból kerül be az F1-be. Az egy hazugság, hogy az F1 egy fejlesztési labor, az F1 valójában üzlet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt (stressz)teszteltek ki a KERS-t, mielotti mindennapiva valt utcai elektromos es hybrid autokban a fekenergia visszanyerese.
A vasúttól jött minden hibrid fejlsztés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazából ha mi lóversenyre gerjednénk, akkor a lovakat lövetnéd le mert sokat szarnak, szóval /me ásít
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ki az a mi?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hittem egy konkrét csoporttal van baja és mellékes, hogy F1 a téma. Sapka, nem sapka szitura gondoltam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyanez a véleményem a fociról! Sok hülye fut egy labda után. Ennyiből futhatnának körbe körbe is a pályán ha ez minden vágyuk :D
Mondjuk attól még elfogadom, hogy más azt is szereti nézni...
F1 viszont izgalmas (többnyire)!
És azt se felejtsük el, hogy sok ottani fejlesztés visszaköszön a személyautókban is!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én a kosárlabdát rühellem. A vérnyomásom először esik tőle 50-et, hogy aztán kifehéredve basszam fel magam, amiért ezt a szart “kell” nézzem. Ekkor visszaugrik 100-at és goto (a). A világból ki lehet hajtani vele, most is felbasztam magam rajta amíg ezt leírtam :)
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyanez a véleményem a fociról!
Ezért is furcsállottam először, majd röhögtem magam sérvesre, hogy az "értelmiséget" célzó RTL Magyarország, ami eddig ütötte-vágta a focit és a szurkolóit, ringbe szállt a BL-meccsek közvetítési jogaiért és meg is nyerte azt. Állítólag a folyamatosan lefele csúszó népszerűségük (milyen is lehetne a tanártüntik, Szabó Ervinek, Mi kis falunk és egyéb zaccok sugárzása után) megfogása a cél ezzel.
Vagyis, a kisujjeltartós RTL Magyarország leereszkedik a focit néző pórnéphez, amikor arról van szó, hogy mentse a bőrét. Ennyit érnek az elvek .... :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Úgytűnik nem elég pénzzel tömtük ki MTVA-t:
A Bajnokok Ligája 2024-27 közvetítési díját olyan mértékben tornázta fel sajtóértesülések szerint az RTL, amely a magyar adófizetők forintjaiból felelősségteljesen gazdálkodó magyar közmédia számára már nem teszi lehetővé annak kifizetését.
Az MTVA teljesen kiborult azon, hogy az RTL többet ígért a BL-meccsek közvetítéséért (444.hu)
Szopoklészi fordulat :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem igazán nézek focit, így engem ez különösebben nem érdekel, de az, hogy az RTL felköp majd alááll, az minden pénz megér :D Főleg, hogy nekik kell szembenézniük a Gálvölgyi "én szeretem a focit, laff, laff" János bűvkörében élő nézőközönségükkel :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
RTL felköp majd alááll, az minden pénz megér :D Főleg, hogy nekik kell szembenézniük
Az RTL hozott egy üzleti döntést: elkölt sokmilliót a jpgokra, és ezt be fogja vasalni a nézőkön. Resz reklámblokk, vagy fizetős streaming, stb...
Még az is előfordulhat, hogy bepofátlankodik az F1-be is, aztán nézheted te is az RTL-t...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha még lesz RTL ...
:D
Annyira gagyi, hogy a lecsúszott RTL most a fociszurkoló pórnép pénzén akarja visszatornászni magát :D :D :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Üzleti döntéseket nem hoznak érzelmi alapon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig külföldi tulajdonú és/vagy irányítású + finanszírozású média ill. politikai ellen-érintettség kombinációban nem lehetetlen.
Annyit lehetne hozzáfűzni, hogy nagy elég fába vágták a fejszét.. én el sem tudom gondolni, hogyan nem lesz a lefolyóba öntött pénz esete.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én el sem tudom gondolni, hogyan nem lesz a lefolyóba öntött pénz esete.
Ezt a luxemburgi G1 problémája. Ő kapta meg az üzleti tervet, a megtérülési számításokat, és ő hagyta jóvá a pénz kifizetését. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hacsak nem ők adták parancsba, hogy vegyék el a gonosz HU kormánytól a közvetítési jogokat, s ezzel meg is van az érzelmi löket. Mondjuk szerintem (is) öngól, de ez legyen más problémája.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valóban, de okos üzlet nem pocskondiázza éveken keresztül azt (foci) és azokat (foci szurkolók), akikből bukta esetén a menekülőutat várja

trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az MTVA többet ad a magyar fociért, mint a BL-ért, mégis fáj neki, hogy utóbbit elvitték előle
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Foci helyett biciklizve termelhetnek a zoldaramot. Elpazaroljuk a labizmaikban rejlo potencialis zoldenergiat!!!444
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
P3
Pos | No | Driver | Car | Time | Gap | Laps |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:13.664 | 14 | |
2 | 11 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:13.914 | +0.250s | 14 |
3 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:14.072 | +0.408s | 9 |
4 | 55 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:14.240 | +0.576s | 20 |
5 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:14.264 | +0.600s | 14 |
6 | 63 | George Russell | Mercedes | 1:14.278 | +0.614s | 16 |
7 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:14.353 | +0.689s | 18 |
8 | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo Ferrari | 1:14.360 | +0.696s | 15 |
9 | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri Honda RBPT | 1:14.659 | +0.995s | 16 |
10 | 4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:14.681 | +1.017s | 20 |
11 | 24 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo Ferrari | 1:14.681 | +1.017s | 15 |
12 | 21 | Nyck De Vries | AlphaTauri Honda RBPT | 1:14.693 | +1.029s | 18 |
13 | 18 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:14.756 | +1.092s | 14 |
14 | 27 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:14.988 | +1.324s | 12 |
15 | 81 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:15.105 | +1.441s | 17 |
16 | 31 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:15.266 | +1.602s | 15 |
17 | 20 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:15.534 | +1.870s | 12 |
18 | 10 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:15.841 | +2.177s | 14 |
19 | 23 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:15.851 | +2.187s | 13 |
20 | 2 | Logan Sargeant | Williams Mercedes | 1:16.529 | +2.865s | 5 |
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Qualy
Pos | No | Driver | Car | Q1 | Q2 | Q3 | Laps |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:13.615 | 1:12.760 | 1:12.272 | 20 |
2 | 55 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:13.411 | 1:12.790 | 1:12.734 | 22 |
3 | 4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:13.295 | 1:12.776 | 1:12.792 | 22 |
4 | 10 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:13.471 | 1:13.186 | 1:12.816 | 21 |
5 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:12.937 | 1:12.999 | 1:12.818 | 23 |
6 | 18 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:13.766 | 1:13.082 | 1:12.994 | 23 |
7 | 31 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:13.433 | 1:13.001 | 1:13.083 | 21 |
8 | 27 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:13.420 | 1:13.283 | 1:13.229 | 18 |
9 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:13.747 | 1:13.098 | 1:13.507 | 18 |
10 | 81 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:13.691 | 1:13.059 | 1:13.682 | 20 |
11 | 11 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:13.874 | 1:13.334 | 17 | |
12 | 63 | George Russell | Mercedes | 1:13.326 | 1:13.447 | 18 | |
13 | 24 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo Ferrari | 1:13.677 | 1:13.521 | 16 | |
14 | 21 | Nyck De Vries | AlphaTauri Honda RBPT | 1:13.581 | 1:14.083 | 16 | |
15 | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri Honda RBPT | 1:13.862 | 1:14.477 | 19 | |
16 | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo Ferrari | 1:13.977 | 10 | ||
17 | 20 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:14.042 | 9 | ||
18 | 23 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:14.063 | 8 | ||
19 | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:14.079 | 10 | ||
20 | 2 | Logan Sargeant | Williams Mercedes | 1:14.699 | 6 |
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit változott a rajtrács, mert Gasly 6 rajthelyes büntit kapott!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Várható volt. Már csak Hülkenberget, Ocont, Strollt, Hamiltont és Norrist kell megelőznünk és újra pódium! :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk a csapat elég hülye, hogy az ALO-STR cserét nem lépték meg. Lehet, hogy ALO nem kérte a könyöradományt.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Furcsa. A végén meg majd fejvakarnak, ha a Mercedes pilóták lelökik a vb 3. helyéről (vagy esetleg a 4-ről is)
Más: kíváncsi vagyok egyszeri esetről van-e szó, vagy tényleg jó irányt talált a Mercedes, mindenestre most erősebbnek tűntek mint az Aston, vagy Ferrari.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazi büntetés az lenne a sorstól, ha éppen az a 2 pont kellene majd valami fontoshoz a végén.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet apu pici fia már nagyon szomi volt, hogy ennyire gyenge idén is, neki viszont kellett a +2. Ámbár szavam nem lehet, mert a felszopóműsorban ahogy megkérdezték, hogy milyen érzés Alonso előtt lenni végre a rajtrácson.. s azt válaszolta, hogy ne értékeljük túl, a másik autó sérülten futott be amikor befutott.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Alonso olyan tempóban közeledett Strollra, hogy 100% megelőzte volna. Szándékosan hagyta ott. Nem csak Strollal bánt így, anno megcsinálta Oconnak is a szívességet, csak Ocon elfelejtette viszonozni. Ocon nekem sokáig szimpatikus volt, de akkor leírta magát nálam.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akárhogy próbálták beadni, hogy mennyire jót tett a pályának az átépítés, s hogy mennyire összevissza a stratégia mindenütt, eközben nekem nagyon unalmas volt. Egy idő múlva úgy néztem tovább, hogy nyílvesszőt kötöztem közben. Nem is emlékszem rá, mikor voltam ennyire közönyös F1 futamra, talán tavaly valamikor.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
eközben nekem nagyon unalmas volt
Nekem is az már vagy 20 éve. Ezért nem is nézem már 20 éve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamiért mégis benéztél ebbe a szálba, elsőként csak a cím alapján \o/
Üdv a szurkolók között.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni