4 év után a személyiségi jogi perben a bíróság elmarasztalta a Figyelő kiadóját, mert közhasznú tevékenységet folytató civil szervezeti aktivistákat, egyetemi oktatókat és egyszerű munkavállalókat „idegen, gonosz hatalmak” zsoldosainak állított be.
A Mediaworksnek összesen 14 milliós sérelemdíjat és kamatait kell megfizetnie a felpereseknek, és bocsánatot kell kérnie a megsértett barátainktól. Az ítélet még nem jogerős.
Érdemes elolvasni azoknak a "Soros zsoldosoknak" a nyilatkozatait, akik például külföldről jöttek haza, vagy anyagilag jobb ajánlatokat utasítottak vissza azért, hogy egy demokratikus Magyarországot szolgáljanak, ehelyett ostoba, hazug gyűlöletpolitika célkeresztjébe kerültek.
https://helsinkifigyelo.444.hu/2022/11/22/kiket-is-tamadott-meg-a-lakaj…
Hozzászólások
trey @ gépház
4 év után
/popcorn
De vajon a bíró volt-e az új amerikai külügyminiszternél teázni (ha máshogy nem, lélekben)?
trey @ gépház
Mehettek volna a VIP paholyba szotyizni egy random Felcsut meccsre is, de hat ezek a koszoslelku lipcsyk teazni akartak inkabb.
Nekem 8. Majd szóljatok, ha az ítélet jogerős!
trey @ gépház
ROTLF
dollárbaloldal/guruló dollárok/nem jön onnan semmi/sosem jött/gyuribácsi nem is létezik/semmitsetudtunkróla
🤣
trey @ gépház
Hat Gyurcsany elvtars mar szart sem er?!
Ő se tudott semmit! Mindenkit meglepetésként ért! Az Ungár még bele is borsózott:
Hát, Peti ... :D :D
Folytasd, Péter!
trey @ gépház
#worksforCOF
#whataboutism
Nem ezt várnám a politikai színtér megtisztítóitól (sic!) és szimpatizánsaitól ...
Visszatérve a témára ... nagyon helyes, hogy a szándékosan valótlant állító újságírókat előveszik és akár retorziót is alkalmaznak:
Vállalja mindenki a következményeket én azt mondom!
trey @ gépház
Vajon miert rugtak ki az AP ujsagirojat?
Tippem sincs. Miért?
trey @ gépház
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ebből így nem lesz beszélgetés, Dani. :D
trey @ gépház
Flameben beszelgetni? :D
3 milliárd:
Nyilvános a titkosszolgálati jelentés: nem 1,8 milliárd, hanem 3 milliárd forintot küldött az Action for Democracy Magyarországra
https://24.hu/belfold/2022/11/23/titkosszolgalat-amerika-afd-tamogatas-…
Ami önmagában is szar, de hogy ilyen szar eredményt tudtak csak kihozni belőle 😭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
trey @ gépház
#worksforyoulvlvegtelen
Arra van kimutatás, hogy az EU-ból, abból a szarházi, libsi, bombázó Brüsszelből beáramlott eurómilliárdokból lecsapódott mészárosi - öööhhh orbáni - trilliárdokból mennyi ment a fidesz propagandába? Szerintem Brüsszel finanszírozza az orbán-rezsimet. :-D
Hát, van ilyen kimutatásotok?! Nosza, elő vele! Más végezze el a ti munkátokat? Mondjuk, a sült galamb brigád mindig is ilyen volt. Ezért is történhetett meg az a csúfság, hogy +3 milliárd külföldről érkezett pénzből sikerült Európa minden idők legrosszabb választási eredményét összehozni :D :D :D
trey @ gépház
Az index.hu főoldalán volt főcím a tényként írt orosz raketta / ill az oroszok átlőttek (Órákon át. 4-7 óra ablakról beszélek - nem mértem, de a nagyságrend ez a legalább fél munkanap). Egy wayback a pontos időt is megmondja.
“Nem gond” tényleg, csak ilyen esetben nem kellene büntetlenül végezni: elég nagy súlya van a dezinformálásnak.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
..."Visszatérve a témára ... nagyon helyes, hogy a szándékosan valótlant állító újságírókat előveszik és akár retorziót is alkalmaznak:"
Egyetértek, de ha mindenkit kirúgnának a fentiek értelmében, akkor le kellene mondanunk mindenféle nyomtatott, internetes, TV-s, rádiós hírfogyasztásról... :D:D:D
És megjöttünk a Twitterhez (vagy akármihez), ahol a hírek a közvetlen forrásoktól jönnek.
trey @ gépház
A szentpétervári trollfarmot érted ezen?
Ha a FreeBSD, Debian, Microsoft stb. hivatalos tweet-jeire vagyok feliratkozva, ott hogy jön képbe a szentpétervári trollfarm? Kifényképezzem neked az én hírfolyamom? Tulajdonképpen nyilvános a feliratkozásom listája. Játsszunk olyant, hogy én megosztom veled, te meg megmondod, hogy melyik a troll?
Tessék:
https://twitter.com/huphu/following
trey @ gépház
Erre a hsz-re bátorkodtam reagálni:
"És megjöttünk a Twitterhez (vagy akármihez), ahol a hírek a közvetlen forrásoktól jönnek."
Ugyanarról beszélünk. Megnézted kiket/miket követek? Azok elsődleges források? Vannak köztük trollfarmok? Ha nincsenek, akkor lehet a Twitter hiteles elsődleges forrás?
trey @ gépház
De hacsak nem célzottan követünk bizonyos híreket, mint például Te, hanem általánosságban szeretnék informálódni a világ dolgairól, akkor a Twitter nem megoldás. Nagyon rossz a jel/zaj viszony. És még keresgélnem is kell, a valamirevaló információforrások után. A plebs hangja... Nem akarok könyékig a fekáliában kotorászni, hogy megtaláljam, amit keresek. Nem, nekem olyan újságírók kellenének, akik a szakma szabályai szerint loholnak az események után, hogy azt megismertessék mindenkivel. De ilyen nincs, ma csak "hírgyártók" vagy hírhamisítók vannak, akik a megrendelőik érdekeinek megfelelően célzottan termékeket állítanak elő.
Mit kell keresned? Nem értelek. Nem ismered az információk közvetlen forrását? Persze, hogy nem, mert a fake news media évtizedek óta elrejti előled. Nem értem, ha első kézből vagy kíváncsi Biden-re, akkor mi lehet a @potus-nál közelebbi forrás hozzá? Ha Zelenszkijre és bandájára, akkor a ukrán külügy fiókjánál? Ha a Microsoftra, akkor a Microsofténál?
Nem, neked arra van igényed, hogy egy news media szereplő megszűrje és a világképedre rágja az első kézből jövő híreket. Hogy az ízlésedre formálja, szájba rágja, kicsit fogyaszthatóbbá tegye, a _saját véleményét_ belecsempéssze ...
Ezt keresed te, nem a hiteles infókat.
trey @ gépház
A kényelmi szempont igaz! De a klasszikus sajtó szabályok szerinti tálalás nekem már bőven elég, vállalom, de ettől a jelenlegi honi sajtóviszonyaink fényévnyire vannak.
Nem értem, hogy miért hiszed azt, hogy ha proxyn (híroldalak) keresztül olvasva a híreket az számodra hitelesebb. Minden egyes rétegen keresztülhaladva a hír torzulhat. És az a tapasztalat, hogy legyen az jobboldali, baloldali, magát független-objektívnek hazudó hír outlet, a hír torzul. Az emberek pedig aszerint válogatnak köztük, hogy a világképükhöz melyik torzítja kedvezőbben a valóságot.
trey @ gépház
Ő is ezt mondta. De nem ez a lényeg, hanem az, hogy nincs mit olvasnia. :)
:)
Itt a pont!
Ez a mai média problémája. Szerintem még mindig kevésbé problémás mint a cenzúra (irányított szelektív hírközlés).
https://hvg.hu/gazdasag/20221114_Rogan_Antal_ketszer_annyi_penzt_kommun…
Azért ez bőven egy nagyságrenddel nagyobb összeg, aminek az "eredménye" az óriásplakát helyekre felfröccsentett híg fos.
De ha azt mondod, hogy neked szükséged volt az 54 milliárdos tájékoztatásra, akkor te drága ember vagy. Csak arra vigyáz, nehogy egy (hivatásos) ultrakeresztény a végén drágámnak szólítson.
Miben bízol? Az "Angyal ügyvédjében"? :D
[ Nem szeretem egyik oldalt sem, de ha nagyon muszáj, meg tudom nevezni azt, amelyiket jobban utálom :) ]
Innen: https://www.facebook.com/cserpalkovicsandras/posts/pfbid0zSwpN1pXRNHKGy…
Ezek a rohadt amcsik nem birnak a verukkel: eloszor a birok, most egy polgarmester. Szegeny Cser-Palkovics is Soros-berenc lett. :(
A témához (csak hogy ne legyen whataboutism, ugye, trey?):
Látjuk, hogy épül, szépül az adófizetők pénzéből az a médiahálózat, ami a propagandaminisztérium megbízásából gyártja ezeket a hazug, gyűlöletkeltő kampánycikkeket, igazodva az aktuális kampányhoz, ami mindig a "ma éppen melyik rohadék a felelős mindenért, mert hogy mi nem, az ziher".
Aki ezt nem ítéli el, az nem demokrata.
Az magára vessen, ha nemsokára a "failed state" státuszba, Törökország meg Oroszország mellé csúszik le az ország, természetesen miután kibaxtak minket az EUból.
Az ne csodálkozzon, ha az értelmesebb gyereke lelép innen, mert felfordul a gyomra.
Nem volt itt semmi whataboutism a részemről egészen addig, amíg nem jött egy ROTFL komment. Tessenek komolynak lenni, a másik is az marad!
Mehetne vele az "érdelmesebb" is. Win-win lenne.
trey @ gépház
Folyamatban... 2010 óta csak a hivatalos adatok szerint 260 ezren léptek le, ennél valószínűleg jóval magasabb a szám.
Tessenek komolynak lenni, a másik is az marad!
vs
De vajon a bíró volt-e az új amerikai külügyminiszternél teázni (ha máshogy nem, lélekben)?
#worksforyou
Vállalták a felelősséget: az emberek a felelősségre vonás során a negyedik kétharmadot szavazták meg nekik.
:)
Ja és a "nem jogerős"-höz.
Tehát szerinted tényleg lehet, hogy Soros által fizetett ügynökök voltak ezek a civilek???? Hubazz
Nagyon gyenge vagy
Az ítélet nem jogerős az azt jelenti, hogy még nem mondták ki az ügyben a végső szót. Ennyit jelent.
trey @ gépház
Nézd, mit mond az egyik "S-listázott" felperes:
"A Soros Györggyel nekem volt kapcsolatom, de nem volt nagyon gyakori, és semmiképpen nem olyan, hogy bármiféle utasítást adhatott volna.
Nem is hiszem, hogy akart volna adni, de biztos, hogy semmiféle utasítást nem fogadtam volna el.
Az egyetlen beszélgetésünk, amire emlékszem, az valamikor 1989-90 táján volt itt Budapesten.
Ekkor azt mondta, hogy remek embereknek tartja a fideszeseket, elsősorban Orbán Viktort;
és hogy korábban még Eörsi Istvánra, Litván Györgyre vagy Kis Jánosra hallgatott, de amióta
megismerte a fideszeseket, azóta elsősorban rájuk hallgat, mert olyan kiváló, és annyira megfelel
az ő elképzeléseinek az a politikai álláspont, amit Orbán Viktor és a hozzá közel állók képviselnek.
[Soros] mondta, hogy minden támogatást megad nekik [Orbán Viktoréknak].
Ezzel teljesen egyetértettem, mert én is nagyon pozitívan értékeltem a Fidesz tevékenységét, egészen 1994-ig."
Nézd már, ez pont megfelel a most futó "dollárbaloldal" gyűlöletkampánynyvonatnak, amire te is felszálltál...
Vagyis hogy a demokratikus politikusokat, rendszereket támogatni kell, mert különben olyan iszonyatos tömeggyilkosság lesz a vége, mint amit most Ukrajnában látunk...
Erre Trey frappáns válasza:
- .
Persze, hisz tőletek tudjuk, Soros György nem is létezik.
ROTFL Gyűlöletvonat :D
Ezen gondolkodj el elvtársaiddal ^^
trey @ gépház
komcsik is a nép nevében jártak el :-D
hogy ez egy haladóbb rendszer és a magyar paraszt nem érti, majd bele verjük - itt az történt hogy agitátorokat fizették..
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
trey @ gépház
"Besúgók és provokátorok
koncert közben sose gondolok rátok"
besúgok , hazaárulók = baloldali komcsi, libsi pl. MZP , Cseh Katalin, Donáth Anna
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
=====
Igen, pl a fenti Soros listára feltett Kőszeg Ferenc kb 1970-től ellenéki, Demszkyvel együtt, házkutatások, razziák, március 15 előtti és október 23 előtti letartóztatások, kirúgások... igen a tipikus komcsi bérenc :DDDDD
Itt van a magyar ellenzék egyik ikonikus fotója, ahogy az állambiztonságiak futva követik Kőszeget (1982-től elkezdték szoros megfigyelését).
https://helsinkifigyelo.blog.hu/2019/06/09/junius_9_az_allambiztonsag_e…
"[Kőszeg] kitalálta hát, hogy feljelenti a rendőröket a rendőrségen; de hogy ne lehessen elhessegetni, ahhoz fotók kellettek.
A gipszelt lábú Rajkkal és az autójában fényképezőgéppel várakozó Demszkyvel tőrbe csalta a belügyeseket.
Úgy tett, mintha, mint rendesen, munkába menne, de nem a villamoshoz indult a Tűzoltó utcából, hanem a
Liliomnál hirtelen elkezdett futni Demszky kocsija felé, aki bőszen kattogtatta a gépét.
Kőszeg beugrott az autóba, és a szitkozódó belügyesek között elvágtáztak a Deák téri rendőrségre.
Így készült a kilenc képből álló híres fotósorozat az aktatáskával repülő Kőszegről nyomában a belügyesekkel."
=====
A gyűlöletkampány célba ért: "a te agyad téves kapcsolás"
Miközben Nagy Feró szegény a lázadóból rendszerhű gazsuláló lett, de sebaj "eljutok a falak mögé, a kürt hangjával lerombolom, meghalljátok a győzelmi indulót"
Édes jó istenem, nem fáj neked, hogy a fehéret mindig feketének kell látni?
Közben lazán összefüggő:
Első fokon egymilliós sérelemdíjat ítélt meg a bíróság a Datadatnak az Origo ellen
2022. márciusban és áprilisban az origo hazudott, ilyen apróságokról, minthogy
stb stb
de sebaj, minden magyar adófizető majd hozzájárul a bünti kifizetéséhez.
Jók ezek a tyúkperek. Folytasd a posztolásukat :D "Jól elviszik" a fókuszt a baloldal 3 milliárdos balhéjáról. Ja, nem ... :D
trey @ gépház
"54 milliárdot tapsolt el hivatalosan tájékoztatásnak nevezett propagandára Rogán minisztériuma 2021-ben"
https://444.hu/2022/11/14/54-milliardot-tapsolt-el-hivatalosan-tajekozt…
Ugye érted, hogy itt a vádak közt szerepel az idegen kormányzat és az általa pénzeltek befolyása egy szuverén ország belügyeibe problémakör?
trey @ gépház
Megint betalált :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
Nem "úgy érted", hanem ugye, érted?
🤦♂️
Látom kellemetlen lett a beszélgetés, jön a terelés :D
trey @ gépház
Már sokszor leírtam hogy hajlamos vagyok nem készpénznek venni a kormány makogását. Sőt, senkinek a makogását! Azt meghagyom a világban tájékozódni képtelen tanulatlan suttyóknak.
Azt gondolom, hogy azzal, hogy külföldről anyagi támogatást kapott az általam mélységesen lenézett ellenzék, - nem érvényes az az állítás hogy ezzel beavatkoztak volna a szuverenitásunkba. Maximum az esélyeket közelítették egymáshoz egy nagyon picit.
Persze és mi alapján gondolod ezt? Mert azt mondták neked? :D Mi célból adták vajon? És mit kértek érte cserébe? Ja, és hova tűnt! :D
trey @ gépház
Mire elég 3 milliárd forint...? Nem lehet vele semmit sem kezdeni, pár száz plakát, ilyen-olyan média megjelenés, de semmire sem elég, mint ahogy az április 3.-i mellékelt ábra is mutatja. Arra elég, hogy most lehet róla beszélni.
Az "összefogás" arra használja fel azt a három milliárd forintot, hogy az ország valódi problémái helyett arról a három milliárd forintról beszéljünk? :o
:)
miért nem kértek többet gyuri bácsitól ?
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
Mert összevesztek rajta, hogy mennyit kérjenek. :)
:)
Inkább azt mondanám, hogy balfaszok voltak. :)
[Civil ügyek] -> [POL]
:)
Flame-ben nem kell. Maga a kategória junk.
trey @ gépház
A pénzek forrásai okán minimum megkérdőjelezhető, hogy az érintett emberek és szervezetek civilek. Legalább legyen idézőjelbe téve.
:)
Ja, a [POL] tag-re értettem. Az eufemizmust már megszoktam.
trey @ gépház
Ködös, mit akarsz kifejezni, de szerintem vagy [POL] vagy ["Civil ügyek"].
:)
Azt, hogy egyik sem kell a Flame topikban. Nem tudom máshogy kifejezni. Eleve, a Flame egy elkülönített terület, ilyen célokra.
trey @ gépház
Az lehet, hogy pert vesztett egyik mediaja, de a fidesz legalabb az igeretehez hiven ugy tunik, hogy megallitotta brusszelt. Szoval a fontos dolgok el lettek intezve:
https://24.hu/kozelet/2022/11/24/europai-parlament-szavazas-allasfoglal…
Lehet, hogy nem csak a clickbait címet meg a teaser-t kellett volna elolvasnod :D :D :D
trey @ gépház
A napi szorakozashoz boven eleg.
Remeltem pedig, hogy megallitottak Brusszelt vegre. De akkor alkalmatlanok meg erre is. :D Pedig azt hittem, hogy vegre megszunnek a gonosz szankciok es marad a putyinsegg szukcio.
Az biztos! Szó szót követ!
Orbán bejelentette, hogy csak jövőre szavaznak a svédek és finnek NATO-csatlakozási kérelméről
https://telex.hu/kulfold/2022/11/24/v4-talalkozo-kassa-orban-viktor-saj…
🤷
trey @ gépház
^ez milyen szép... sajnos nem érnek rá... ott és akkor xarnak bele a zongorába, mikor csak bírnak..
igen sok barátot lehet szerezni ezzel Európában, meg a hanyatló nyugati világban
A politika nem barátság, kompromisszumokról szól, kölcsönösségről szól.
trey @ gépház
Végül kiderül, hogy van humorod...
kölcsönösség: elfogyott már sok év óta (dellát lökjétek aztán kussoljatok, úgy tapossuk sáros gumicsizmával az európai értékeket, ahogy tetszik)
kompromisszum: az nem is volt (ja csak most van a sikoltozós kapkodás, hiszen elfogyott a GDP>3%át kitevő alamizsna)
Ez már a 2026-ra szánt kormányprogramotok?
:)
nem, ez a fidesz programja, zsinórban 12 éve
Ez a mondatod is "haladó" ellenzéki kormányprogramnak tűnik.
:)
Persze, a DK-bölcsességet ismerem. Ezzel szemben 17 kérését teljesítettük az EU-nak, most meg kitalált egy tizennyolcadikat :D
Ugyanazt a bohóckodást csinálja, mint a lengyelekkel, akikkel már hónapokkal ezelőtt bezzegeztetek, hogy megállapodtak. Meg a faszt. Pontosan ugyanúgy szopatják őket, ahogy minket, hogy egy fillért se kelljen fizetni.
trey @ gépház
Hát igen, lehet tenni egy kijelentőmondatot, hogy valamiféleképpen az EU 17 kérését teljesítettük, de kérdés, hogy hogyan. Távolabbi analógiával élve kb.: mint a Jereváni rádióban elhangzó hír igazságtartalma, miszerint: "Moszkvában Mercédeszeket osztogatnak!" Csak nem Moszkvában, hanem Vlagyivosztokban, nem Mercédeszeket, hanem Zsigulikat és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak. Az Integritásvédő akármi lófaszban már működik az ügyfélfogadás...?
Sokkal egyszerűbb lenne csatlakozni az Európai Ügyészséghez. De nem fognak, mert számosan akadnak akik nem szeretnének megismerkedni a börtönökkel, -belülről... :D
Ááá, te sem olvastad el, hogy milyen jól sikerült a nemzeti konzultációtok :D :D :D
Kérlek ne tegyél ellenőrizhetetlen jóslatokat, ne manipulálj ezekkel :D :D :D
trey @ gépház
Engem aztán nem érdekel a szerencsétlen MZ konzutációja. :D És senkié sem. Ez a baj velem látod, én az örökös kívülálló vagyok, aki sehová sem illik be, mert mindenhol látja a gyenge pontokat és nem vagyok elfogadó.
Nem az ő konzultációja a lényeg, hanem hogy az Európai Ügyészséggel példálózol, miközben a ti oldalatok hírellenőrzője is leírja, hogy kb. egy sóhivatal (évek óta mondom) és hogy feltehetően az ahhoz való csatlakozás semmit sem oldana meg (évek óta mondom).
Az EU Ügyészség-be való lépés nem volt kritériuma a pénzek kifizetésének. Kár idekeverni.
trey @ gépház
Józan paraszti ésszel gondolkozva valami oka csak van, hogy nagyon nem akarnak csatlakozni ehhez a sóhivatalhoz, de könnyen lehet, hogy tévedek és igazad van. Egyszer kiderül.
Amivel nagyon nem értek egyet, az a > ti oldalatok < meghatározás, mert nincs > mi <.
Másképpen fogalmazva én egy Mo.-n jelenleg nem létező ellenzék tagja lehetnék, mert alkatomnál fogva mindig ellenzéki vagyok. Sajnos.
Nagyon kényelmes álláspont, mert így igazából semmiért sem kell valódi felelősséget vállalnod. Sem magaddal elszámolnod. :D
trey @ gépház
Hát persze! Minek vegyek olyan terhet a nyakamba, amit nem akarok...? Régebben megtettem és sosem jöttem ki jól belőle.
Pereljétek be az EU-t is, mint a Norvég Alapot :)
Mi történt: a pénz java részét, amit az EU küldött, ellopták, családi és párt zsebbe öntöttek
/csak 1 példa: pl Tiborcnak a vőnek, 14 milliárd forintot próbáltunk meg EU pénzből a zsebébe lopni (elcsalt pályázat), de visszakérdeztek az EUs csicskák, úgyhogy inkább a magyar adófizetőktől loptuk el - nahát ezért nem leszünk az EU ügyészség tagjai, mert azok mindenbe beleütik az orrukat/
Mit lép erre az EU?
variáció 1. tovább adja a pénzt.
Válaszreakció: impotens csicskák, akkor lopjunk többet!!!
variáció 2: nem adja a pénzt (pontosabban 13 milliárdból 3 milliárdot nem ad)
Válaszreakció: rohatt brüsszel, mindig a magyarokat báncsák jogtalanul!!!!
Pedig belépett a magyar gógyi (másnéven K-európai seftes észjárás):
Vityáék pl csináltak egy olyan korrupció vizsgáló hatóságot, aminek nincs telefonszáma, emailcíme, honlapja és nem lehet bejelentést tenni nála...
De az EUs hülyék elsőre nem vették be, majd 1-2 hónap múlva, addig igazítunk rajta még.
Kleptokráciát felszámolni a főtolvajok által? :D
Kecskére káposztát? :DDD
Orbán atyánknak, családjának és üzletfeleinek még sok EU milliárdot kell ellopniuk, megoldják majd, hidd el.
Hát hogy időközben (
hasít a gazdaságja ez a lemez lejárt, csak választásra kellett) az iszonyatos válság miatt nem lesz tanár, kórház és nyugdíj?De legalább nemzetiszín koporsóban, ársapkás áron temetnek majd el mindenkit, és ennek 3 millió ember tapsolni is fog...
Szörnyű, hogy ezek a magyarok nem EU-konform módon lopnak, hiszen még a románok is képesek rá!
:)
nem akarom tudni, mi volt emögött az ostoba szagú hozzászólás mögött, de tegyünk úgy, mintha komolyan beszéltél volna.
Az általad esetleg lenézett románok sokkal kevésbé tűrik el azt a mocskos szintű korrupciót, amit idehaza megcsodálhatunk.
Pár éve hatalmas tüntetéssorozat volt, amikor fű alatt próbáltak átnyomni korrupciót enyhébben büntető törvénycsomagot.
https://fortune.com/2017/02/04/romania-protests-sorin-grindeanu/
Ennek hatására a miniszterelnök visszakozott, és a korrupt szociáldemokrate pártelnök mégiscsak börtönbe került.
Mikor van itt tüntetés azért, mert éppen aznap viktor strómanja, Mészáros, vagy veje, a pályázatcsaló Tiborc néhány milliárdocskát ellop?
Nincs tüntetés, ha viszont Brüsszel ellen kell tüntetni menni, mert... mert... ad pénzt vagy nem ad pénzt - ezt nem bírom követni - akkor több ezer ember megy ki az utcára, Orbán körmenetre.
Sajnos szépen szakadunk lefelé ebben a tekintetben is, korrupt pöcegödröt sikerül Viktoréknak összehozni itt.
ez egy kommunikációs dolog, ha üzleteltél vagy próbáltál Romániában nagyon jól tudod mi ott a helyzet :-D.
röviden: katasztrófa.
Egyes afrikai országokban kevesbé gaz a helyzet mint ott. pl Bukarestben
Ott volt tüntetés? Volt.
Visszavonták a törvényt és börtönbe ment legalább 1 szemétláda? Igen.
Itt tüntikézett, vagy börtönbe ment valaki, mert viktorunk veje, Tiborc elcsalt és ellopott 14 milliárdocskát? Dehogy.
Kérdés?
Amúgy a baráti társaságban gyakran találkozom Partiumi magyarokkal.
Nem ez a fő témájuk. Ők jönnek felfelé, mi meg zuhanunk lefelé.
Te nem vagy "itt", és nem vagy "valaki"?
Évek óta mondom/mondják nektek, hogy zuhantok. De ti agresszív kismalacként folytatjátok tovább. Komolyan értékelem, hogy önkritikus vagy magaddal és a fajtáddal, de felhívom a figyelmed, hogy a felismerés csupán az első lépés, a sikerhez, örömhöz további lépések szükségesek.
:)
A receptoraid adatait feldolgozó ostoba bioszámítógép van mögötte. Megértem, hogy erről nem kívánsz tudomást venni.
Ti mindig úgy tesztek, mintha tennétek valahogy, aztán pl. elmarad a jó választási eredményhez szükséges munka, meg pl. konganak a terek az ürességtől, noha azt harsogjátok, hogy tüntetni kell.
Szerintem kérj engedélyt a tartótisztedtől. (Esélyes, hogy későn szóltam.)
Hm?
Akkor Románia a neked és elvtársaidnak való hely.
A fajtád tüntetés helyett mégis a billentyűzet előtt gyurmázza a csiklóját. Olyan ostobák vagytok, hogy még a románoktól sem tudok tanulni. De legalább a gyerekeket kikülditek magatok helyett. Lehet, még egy román is elszégyellné magát, ha ilyet látna Romániában...
Olcsón megúszta, hiszen fel is köthették volna a lelőtt holttestét.
Tipp: akkor, amikor rátok parancsolnak külföldről.
Több ezer ember? :o
Szerintem nem kellene őt szent istenként tisztelnetek. Persze nem akarok beleszólni a vallásotokba, még ha a gyomrom fel is fordul attól.
Elég nagy a világ.
:)
hihi a CÖF
aki ennek tapsol, arra nem bíznék egy új lapátot se :D
nézd csak, adtak nekik pl 2016-ban összesen 582 millió forintot.
Derék, biztos a lelkes fideszesek, nem?
Ja nem, az állami Magyar Villamos Művek (MVM) Zrt. egymaga 508 milliót adott nekik a “közgondolkodás javítására”, és még a Fidesz pártalapítványa is egy keveset.
Vagyis Viktor átutalt az adómból nekik, hogy tüntessenek ellenem... köszike.
Na és mostanában mennyire apadt a sokezres békamenet?
Nézd csak, 5 főre:
https://444.hu/2022/11/18/otfos-tuntetest-szervezet-a-cof-a-tanarok-ber…
Ekkora, 5 fős tüntetést szerveztek ezek a szerencsétlen bábok, mert megnyomták nekik a gombot, hogy "brühühüsszel"
Hír volt ez a hírtévében? NANÁ!
Ugyanakkor a 40,000-es tanárok melletti tüntetés bekerül-e az M1 Híradóba?
Dehogy hiszen az lipsy médiaterror lett volna.... :D
Vajon ezeket a demokrácia alapjait megcsúfoló lépéseket hogyan magyarázza meg magának egy fideszes lény?
"Ha gyúcsótány lenne, most hideg salakot kéne ennünk a tó fenekén, most legalább jut meleg salak", így?
szánalom
Az efféle tapsolás és tapsikolás a ti műfajotok.
Szomorúan olvasom ezt az önbevallást. Reménykedtem abban, hogy szimplán megvesznek titeket külföldről, csak most derült ki számomra, hogy te egynek érzed magad az idegen hatalom rendszerével. :( Hány ilyen van köztetek?
Valamilyen racionális érvet is felhozhatnál, hogy miért kellett volna ebben az ügyben többen tüntetniük, mikor ebben a helyzetben a tüntetés a ti "fegyveretek". Lenne, ha helyette nem a meleg lakásból osztanátok az észt az interneten.
Többször is jeleztem már, hogy általában a fajtádtól értesülök arról, mi történik és mi nem történik az M1-en és a Hír TV-ben. Szóval ha azt szeretnétek, hogy eljussanak hozzám ezek a történések és nem történések, továbbra is folytassátok a tudósítást. Bizonyos értelemben hasznos szolgáltatást nyújtotok, bár a ciki és ostoba stílusotok nélkül talán még jobb lenne.
Ne tőlem kérdezd. Ti szoktátok jobban tudni, mit gondolnak mások. Hihetetlen, hogy ilyen képesség birtokában a választásokon mégis elbuktok. Mert ugye van a másik nagy képességetek: a markotok tartása. Sajnos így nem tudtok a sikerért dolgozni. A harmadik nagy képességetek a közvélemény üvöltve telesírása. Értem én, hogy a zsidóknak bejött, de úgy tűnik, ezzel kétszer nem lehet beszopatni a világot. Ukrajna most szorult helyzetben van. Szóval ha szeretnétek egy saját államot, akkor itt a lehetőség. Ukrajna lenyúlásához most nem kell nagy tehetség. Szerintem elég, ha önmagatok adjátok. A külföldről kapott lóvét hatékonyabban tudnátok ott felhasználni, mint Magyarországon.
Ilyennek élitek meg a valóságotokat az elmúlt tizenkét évben? Külföldön sokkal jobbak ám a lehetőségek. Romániában is. Nem muszáj szenvednetek.
Lehetne az aláírásod.
:)
ahah szerencsetlen orban :)
Azt ugye tudod, hogy amit linkeltél, az egyelőre csak az EP javaslata? Meg, hogy szó nincs a pénzek "elvételéről" jelenleg? :D
trey @ gépház
Ezzel tisztaban volt mindenki szerintem. Ez mindossze egy jo hir. Azert panikolnod nem kell. Van meg esely, hogy kaptok alamizsnat. :DDD
Pánikolni? Valami rossz mozit nézel :D Nem vagyok én tanár, hogy az EU pénzekre várjak. :D :D :D
Tippre: eljátsszák a színjátékot, hogy az EU ballib szárnya is megnyugodjon, miközben Orbánnak már megígérték, hogy tavasszal legkésőbb fizetnek.
Pontosan tudják, hogy Orbán be tud tartani a NATO csatlakozás, a globális adó, ukránoknak szánt kölcsön felvétele stb. területen. Ha haladni akarnak, akkor kell tenni gesztusokat. Orbán is tisztában van ezzel, nyilvánvalóan nem hülyeségből tette a finn-svéd NATO csatlakozás ratifikálást jövőre.
A politika sakkjátszma.
trey @ gépház
Akkor miert gyozkodod magad commentekben, hogy szo sincs penz elvetelorol? :D Meg ha olyan jol megy, akkro miert nem jut pont a tanari fizetesekre? :D
De mindennek van jo oldala is. Legalabb kerulhet meg 1 versszaknyi balsors a himnuszba :)
Miért lenne elvétel a későbbre tolt kifizetés? Fogalomzavarban szenvedsz. Ha év végéig nem egyeznek meg a helyreállítási alap pénzéről, akkor az elveszik, ha úgy tetszik, elvették. Ha megegyeznek, akkor nem veszik el, csak jövő évben lesz kifizetve. Érted a különbséget?
Biztos hallottál róla, hogy az pénz, amire várnak (én miért várnék rá? egy fillért nem kapok belőle), a tanárok béremelésére fog elmenni. Nem hogy az, olyan összegről van szó, hogy jó ha a felét betakarja.
Szóval, valamit nagyon rossz helyen keresel :D
trey @ gépház
Nem en kezdtem el magyarazni a bizonyitvanyom :D Ki erti ezt .... :D
Egyre kevesebb az ontopik a válaszodban és egyre több a személyeskedés. Tudod mit jelent ez :D
Valami még a témához?
trey @ gépház
Hol? Merre van a szemelyeskedes? :D
Mindossze elvezem a helyezetet. Ha tudtam volna, hogy ez lesz, lehet elmentem volna szavazni es orbanra szavaztam volna en is :)
Dehogy élvezed, lyukra futottál tegnap, mert az "első akarok lenni" 24.hu elfelejtette rendesen kifejteni neked, hogy valójában mi történt és azt hitted, hogy a pénzek elúsztak, pedig egyelőre még ilyesmiről szó sincs. Egyelőre annyi van, hogy a tanároknak lesz még 3 hónapjuk a kutyát nem érdeklő bohóckodásiakra, álldigálhatnak a -20 fokban élőláncban, mert a balfasz magyar baloldal azon dolgozik, hogy a fizetésemelésük minél későbbre tolódjon.
Nekem 8, hiszen mint említettem, az én pénzem nem múlik rajta.
Nekem szerződésem van a soron következő fizetésemelésem mértékére, előre tudom mennyivel fog emelkedni minimum a fizetésem. Miért aggódnék, hmm? :D
trey @ gépház
Jaja te mar csak tudod. :)
De miert kapalozol? Miert gyozkodod magad, hogy neked mennyire jo? :D Ha jo, akkor orulok neki. Engem nem kell meggyoznod, hogy kapsz fizetest. Sejtettem. :D:D:D
Dehogy kapálózok, csak rendbe teszem a fejedben a káoszt, mert szemmel láthatóan elvesztél az eseményekben :D
Nem fizetést ... emelést! ;D
trey @ gépház
En bedobtam egy hirt, ami feldobta a napom. Azota porogsz rajta. Ha egy propagandaszocso mar csak kapalozni tud, az azt jelenti, hogy meg boldogabb a napom :D
De ironia nelkul orulok az emelesednek is. Ez ilyen boldog nap. Forint is visszaindult a helyere. Hova kell ennel tobb? :D
Ó dehogy! Hisz itt pörögsz rajta te is. Szerintem én pont olyan jól szórakozok mint te, ha nem jobban! :D
Esetleg akarsz még beszélni az EU pénzekről? 😂 🤔 😆
trey @ gépház
Nekem a magyarazkodas resze valtja ki a legnagyobb oromot. Az csak pozitiv, hogy te is orulsz :)
Az EU penzek meg jol erzik magukat, ahol vannak szerintem. Szoval mindenki jol jart :)
Egyetértek. Tudod mennyibe kerül a tanárok fizetésemelése? Csak, hogy ezt is tisztába tegyük. Mert a tanári demagógia odáig jutott, hogy nekik miért nem emelnek, ha Orbánnak emeltek (Orbán emelése 12 x 3 millió = 36 millió). ennyit visz a közösből. Csak, hogy össze tudjuk hasonlítani :D
trey @ gépház
Nem semmi. :D A tanarok fizetese az allam felelossege. Lehet szepiteni meg tologatni, de a nap vegen a helyzet ugyan az marad. Tehat az allam felelossege es az allam nem kepes ellatni sajat kotelesseget. Lehet mutogatni, hogy baloldal, soros, balsors, balsoros, de a nap vegen megiscsak 2/3 a kormanyzo part kezeben van. Igy a kormanyzo part nem kepes a kotelesseget ellatni. Mar csak nyugdijas tanar ismerosom van, szoval engem nem erint kozvetlenul szemely szerint.
Orban mostani fizetese meg inkabb egy jelkepes osszeg egy nyugati fizeteshez kepest. Abbol nem fog jol megelni. Szoval gesztuskent csokkenthette volna. Az lett volna korrekt. Vagy lemondhatott volna, ha nem el meg annyibol, amennyibol egy tanar. Esetleg ha nem eleg, akkor mehetne informatikusnak kulfoldre. A tanaroknak is mondhatnank, hogy menjenek, de tanarokra szuksege van egy orszagnak. Dagadek, alkalmatlan balfek miniszterekre meg nincs.
De kozvetlenul es rovid tavon mar teged sem erint, ahogy engem sem. Neked mar a gyereked felnott, munkad meg informatika. Mi addig jol fogunk keresni, amig aram van, kormanytol fuggetlenul. Ez mar csak ilyen.
ROTFL
Kaphatok egy számot? Szerinted mennyi?
trey @ gépház
Ird le nyugodtan, ha mar felhoztad es ennyire erdekel a pontos osszeg. Nem mozgat a pontos osszeg annyira sem, hogy 1 szorzast elvegezzek.
Aztan ird melle, hogy kinek a felelossege kifizetni. Meg azt is, hogy melyik part van most hatalmon dontesi helyzetben es ki volt az elmult sok evben.
A kotelesseget nem befolyasolja az, hogy ha 1Ft ez az osszeg es az sem ha 1 szupermegacsilliard.
Talan nem kellett volna a kozpenznek elveszteni a kozpenz jelleget, aztan tudnak fizetni, amit ki kell fizetniuk.
Ha nem megy, akkor ugye alkalmatlan a kormany. Le kell mondani/csodot kell jelenteni vagy megmondani, hogy mikor lesz penz es addig mondjanak fel nyugodtan a tanarok es keressenek mas munkat. Vagy nevezzek at Magyarorszagot es adjak at Romanianak/Szlovakianak/Ausztrianak/stbnek a teruleteket, hogy olyan ember kormanyozza aki alkalmasabb :)
1200 milliárd. Ennek a fele jönne Brüsszelből. A másik felét nekünk kell mellétenni. Tehát, amikor te azt hiszed, hogy alig várom, hogy megjöjjön a zsozsó, akkor nem tudom mit hiszel. Nekem? Nekem biztosan nem. Nekem, meg a többinek ez csak még egyszer annyi kiadás lesz, amit a mi pénzünkből tesznek hozzá 🤷♂️
Tehát, amikor arról beszélsz, hogy nektek küldik, akkor azért jó ha tisztában vagy, hogy az mit jelent :D
trey @ gépház
Akkor a tanarok fizetese az kinek a felelossege? Esetleg ki a hibas, ha nem marad ilyenre penz? En ugy gondolom, hogy a kormanyzo part felelossege. Ha nem tudjak kitermelni vagy mar elloptak akkor meg alkalmatlanok. Ennyire egyszeru a keplet. Ha nincs alternativa, akkor meg osszak szet az orszagot azoknak a szomszedoknak, akik jobban tudnak gazdalkodni.
Tehát, hogy tiszta legyen: kapnak alamizsnát ... A másik felét meg mi tesszük mellé a tanároknak. Köztük én is, akik megtermelik a rávalót.
trey @ gépház
kaptok = Magyarorszagon lako emberek kapnak alamizsnat.
Talan a Magyaron lako embereknek kellene teljesen kitermelni. Ez lenne a normalis. De ha a masik fele megvan, akkor 2 lepcsos emelest is tudnak csinalni. A felet most, amire megvan a penz. Masikat pedig ha megjott az EU segiily. Mennyire jo lenne, mert minden tanar megnyugodna, hogy foglalkoznak veluk es amint lesz penz, akkor kapnak.
Nem latom miert ne mukodne ez.
Látod, ezért nem te vagy a (pénzügy)miniszterelnök.
trey @ gépház
a valaszt tudom sajnos :) mer nem futja most ilyenre. tulloptak magukat es nem maradt mibol fizetni a tanarokat:)
Vagy nem a - még az MZP szerint is - kontraszelektáltak fizetése az első ebben a helyzetben. Alig várom, hogy a fizetésemelés hatására a kontraszelektáltak megtáltosodjanak hétfőről keddre. :D
trey @ gépház
Miert kellene megtaltosodni barkinek is a fizetestol? Nem ertem. Vagy te azt hitted azert kerik a tanarok a fizetest, hogy szakmailag jobbak legyenek? Szerintem egyszeruen azert, mert ilyen fos a gazdasagpolitika. Inflacio az egekben, stb. Aztan valamit enni is kell es jo lenne, ha felre is tudnanak tenni gondolom.
A durva, hogy ez nem is csak a tanarok erdeke. Hanem mindenki aki abban a szenny orszagban maradt. Hiszen, ha nem megy senki tanarnak, akkor az oktatas bukta hosszu tavon. Anelkul meg nem er semmit az orszag.
Arra hivatkoznak (mármint amelyikből néha kibukik a politikai szar mellett az igazság is, pl. az amelyikkel kutyát szoktam sétáltatni), hogy azért olyan silány a tanári gárda, mert kontraszelektáltakkal van tele (MZP csak ráerősített erre). Azt várják, ha több lesz a pénz, attól majd jobb lesz a színvonal. Mert majd akkor többen mennek tanárnak, olyanok is, akik okosabbak.
Akár ezt az ellenőrizhetetlen állítást el is fogadhatnám, de ez nem fogja a mostani problémákat megoldani. Már most röhögök, hogy most, hogy látszik, hogy csak fognak pénzt kapni, hirtelen előkerült a zsákjukból még 5-10 követelés. Na, hát ezért nem veszem (és mások sem) komolyan őket.
trey @ gépház
Annyi pénz és idő nem kellene a magyar oktatás megjavításába, mint a magyar fociéba, de azért azt látni kell, hogy ez is egy folyamat lenne, ahol a bizalmat nehéz elnyerni, de könnyű elveszteni.
Akkor lehetne azt, hogy a folyamaton úgy haladjunk végig, hogy közben nem rokkan bele az ország?
trey @ gépház
Először nem volna rossz egy ötmilliárdos plakátkampánnyal megtolt nemzeti konzultáció tízmilliárdért, hogy aszondja "Vannak, akik szerint takarékoskodni kell, mások ezzel nem értenek egyet. Ön mit gondol?"
Igen igy kellene, de mindig megvalasztjak ezt a tolvaj, alkalmatlan bandat :D Teljhatalmuk van regota, szoval lett volna lehetoseguk tenni valamit, hogy jobb hely legyen az orszag. De egyelore csak ellensegkep gyartasra futotta.
Én azt hallottam, hogy a tanárok közt is szép számmal vannak olyanok, akik rendszeresen megválasztják ezt a tolvaj bandát ... Lehet, hogy azért, mert valójában ez a tolvaj banda elég sokat tesz a tanárok gyerekeinek, unokáinak jövőjéért, meg úgy általában a családpolitikáért, azért, hogy a tanároknak legyen kit tanítani, mert ha nem lesz kit, akkor mehetnek napszámba paradicsomot szedni.
trey @ gépház
Hat persze. :D Sokat tesz el. Sajat zsebukbe. Hiszen meg arra sincs penz, hogy a tanarokat kifizessek. A nagy szavak es a propaganda hazugsagok helyett a tettek beszelnek. Arra figyelj, ne arra, hogy mit irnak az oriasplakatokra :)
Engem a fideszpolitika csak arra osztonzott, hogy kulfoldre menjek es maradjak is. A stabilitas es kiszamithatosag ami a gyerekvallasra osztonzi az ember. Az nincs Magyarorszagon. Nem is jobb a szuleteszam 1000 fore, mint a kornyezo orszagokban es kevesebb, mint az eus atlag (szoval a csaladpolitika nem veloszinu, hogy jobb, mint a kornyezo orszagokban). A szuletett magyar gyerekek nagyresze raadasul cigany :D Ki akarna gyereket vallani olyan fos helyen mint Magyarorszag, a megelhetesi szulogepeken kivul? :D
De tenyleg megszavazta az orszag a jelenlegi kormanyt. Ezert kellene _nekik_ valamit tenni a tanarokert _is_. Ha tenyleg fontos lenne ezeknek a teleszart torpe buvarruhaknak az orszag jovoje, akkor tobb penzt fektetnenek az oktatasba.
Svájci frank hitelkárosult vagy te is?
trey @ gépház
Nem. Miert? :D
Mert akkor jobb lenne a szuletesszam a csudijo csaladpolitika miatt? :D Vagy kevesebbet lopnanak? Vagy a kormany tenne a kotelesseget es a tanarok kapnanak normalis fizetest? Vagy miert kerded?
Most ez a duma van kiadva nektek?
:)
Jajj te meg visszajarsz bohockodni? :D Persze, hogy megkaptuk. Nagyon jo megfigyelo vagy. Igazi pro.
Ez van. A tanart nem becsulik meg regota. Se fizetesben se mashogy. Ha ez meglenne, akkor legalabb lenne esely, hogy a jovoben tobb normalis ember jelentkezik tanarnak. Az biztos, hogy a mostani szar tanarokbol nem lesz jobb. De nem is az a cel. A jovo lenne a fontos. Ha a kormany szereti az orszagot, amit kormanyoz, akkor neki is fontos lenne. Minel kesobb rendezik a tanarok helyzetet, aranyaiban annal tobb hulladek lesz kozottuk es annal kisebb az esely, hogy valaha megoldodik a dolog. Hiszen nem fognak megbizni a kormanyban ilyen teren es nem fog senki tanarnak jelentkezni.
Tehat jelentos merteku emelesre lenne szukseg es kozben megbecsulesre es ezek garanciajara. Tehat a fizetes mellett szerintem az kellene, hogy a rossz gyerekeket/fiatal felnotteket el lehessen kuloniteni/ki lehessen baszni a tobbiek erdekeben. Aki meg a tanart fenyegeti, azt elso alkalommal kibaszni es szuloktol megvonni a tamogatast rovidebb idore. Ha szulo teszi ugyan ezt(fenyegetozes, barmilyen eroszak), akkor meg gyereket elvenni tole es minden szocialis tamogatast megvonni nagyon sok idore.
Konnyu azt mondanunk, hogy szar a tanar, ha kozben hulladek az alapanyag amibol dolgoznia kell. Lehet jo tanar lenne egy normalis kornyezetben.
Srácok! Nyugi! Egy büdös vasat sem fogunk kapni az EU-tól, ebben biztosak lehettek! Csak míg Ti jól elpolemizálgattok ezen, addig a tűzhöz közel állók már kármentenek, higgyétek el. :) De jövőre meglátjátok.
> A Mediaworksnek összesen 14 milliós sérelemdíjat és kamatait kell megfizetnie a felpereseknek
Azért ez valahogy bele fog férni a párt költségvetésébe. Haha.